וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחלה טוורקינג: אן האת'ווי מנענעת על רחבת הריקודים

עודכן לאחרונה: 26.2.2024 / 12:01

השחקנית האהובה החליטה להציג את כישורי הריקוד שלה באפטר פארטי במילאנו. מה בתפריט? טוורקינג, ירידה לרצפה ומובים שלא ציפינו לראות - צפו. וואלה! סלבס לוהטתתת

אן האת'ווי. Rodin Eckenroth, GettyImages
אן האת'ווי/GettyImages, Rodin Eckenroth

אם יש משהו שלא ידענו על כישוריה של אן האת'ווי (41) הוא בהחלט המובים הנכונים שלה על רחבת הריקודים. השחקנית הגיעה לאפטר פארטי של מותג האופנה ורסצ'ה, כחלק משבוע האופנה מילאנו ועשתה כבוד גדול לראפרית ניקי מינאז' כשהחליטה לככב בתנועות הריקוד המפתיעות.

השחקנית הפכה לויראלית ברשתות החברתיות כשהראתה את כישורי הטוורקינג שלה לצלילי הלהיט "אנקונדה", כשברקע שלל הרמות וקריאות לנוכח השואו הגדול. בין הצופים במעגל שנוצר סביב השחקנית, הייתה המעצבת האיטלקיה דונטלה ורסצ'ה, שהעדיפה להמשיך להריע בהתלהבות ולא להצטרף להאת'ויי ברצף מובים משלה.

מי שהתלהבו לא פחות הם דווקא קהל שונה לגמרי ממעריציה הקלאסיים של השחקנית שהגיחה לרחבה בסט משובץ שחור-לבן של חצאית וקרופ טופ. חובבי ניקי מינאז' למיניהם התעוררו על עצמם והרעיפו שבחים על ההופעה המאולתרת והלא מובנה מאליה באפטר פארטי (בואו, זה לא כזה פשוט כל עניין הטוורקינג). "ירדה עד לרצפה! שלום לגברת אן האת'ווי!", כתב אחד הגולשים אחרי התפעלות מיכולות הריקוד שלה.

וואלה! סלבס העבירה בצעירותה שיעורי טוורקינג במתנ"ס, עד שהיא הבינה שהיא נראית כאילו חוטפת התקף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully