וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מתנשאת ומזויפת": אן האת'ווי חוטפת מהמעריצים

עודכן לאחרונה: 4.2.2024 / 10:15

יש דברים שאולי נשכחים בקלות, אבל לא כשהם מגיעים לרשת. השחקנית זוכת האוסקר חוטפת בגדול מהמעריצים לאחר שסרטון ישן הפך ויראלי, בו מסרבת לכאורה להצטלם עם כולם. מנומסת או חצופה? תחליטו אתם. וואלה! סלבס לובשת פראדה

אן האת'ווי, בתצוגה של ולנטינו באיטליה 2022. Jacopo Raule, GettyImages
רק ניסתה לרצות את כולם - יצא לה עקום/GettyImages, Jacopo Raule

סרטון של אן האת'ווי (41) צץ מחדש והפך ויראלי, בו נראית השחקנית מסרבת להצטלם עם מעריצים. הוידאו שהועלה לרשתות ב-2022, הראה את הכוכבת מחליפה כמה מילים ומקיימת אינטראקציה קצרה עם המעריצים בזמן שהיא הולכת לכיוון הרכב שלה, אחרי תצוגת האופנה של ולנטינו באיטליה.

בקליפ הקצר נראתה אומרת לקהל ההמונים להיות "רגועים" באיטלקית, תוך כדי שהיא מסמנת להם להיות בשקט. "אני לא יכולה לצלם תמונות עם כולם", אמרה האת'וויי, "אבל אני אעמוד כאן ואנופף אם תרצו לצלם. אני לא יכולה לחתום לכולם, יש יותר מדי מכם."

חצופה או מנומסת? תחליטו אתם

לא כל המעריצים נשארו רגועים, חלקם העלו את סוגיית התקרית לרשת כדי לשמוע את דעתם של אחרים האם היא "חצופה" או לא? זאת לאחר שציינה מספר פעמים "תודה לכם על ההבנה" במהלך הסרטון והתנצלה בפני מעריץ אחר על כך שלא הצליחה להצטלם איתו.

"היא התנהגה בנימוס", כתב אחד המעריצים, "מאוד מנומסת, ידוענים אינם מחויבים לתקשר עם מעריצים. לפחות היא עשתה את זה באדיבות", הוסיף אחר ובעוד ששלישית הציפה: "יכלה בקלות להתרחק ולהתעלם מהם". בעוד שרוב המעריצים הסכימו שאין שום דבר רע בתגובה ה"מכבדת" של השחקנית, אחרים לא ממש הסכימו עם ההתנהגות שלה: "כל עם הזמן שלקח לה להתנשא, היא יכלה כבר לחתום ולצלם איתם את התמונות האלה. זה היה ממש מיותר", ואחר הסכים "נימוס מזויף וחצוף בו זמנית".

וואלה! סלבס מנסה לנופף בחזרה לאנשים ברחוב, כשהידיים שלה לא מלאות בשקיות בורקסים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully