וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני קשורה יותר מליאל": מאיה בוסקילה נכנסת לאירוע ובליאל אלי

עודכן לאחרונה: 26.2.2024 / 10:03

אחרי שאושיית הרשת ליאל אלי ביקרה את הזוגיות של כוכבת תוכנית הריאליטי והזמרת נסרין קדרי, מי שהחליטה להתערב היא הזמרת מאיה בוסקילה שלא נמנעה מלזרוק שייד: "לפחות עכשיו אני יודעת מי את". וואלה! סלבס קאט פייט

מאיה בוסקילה מגיבה לביקורת של ליאל אלי על נסרין קדרי. אינסטגרם, צילום מסך
מאיה בוסקילה מגיבה לביקורת של ליאל אלי על נסרין קדרי/צילום מסך, אינסטגרם
ליאל אלי משיבה למאיה בוסקילה/אינסטגרם. צילום מסך

הסערה בה ביקרה אושיית הרשת ליאל אלי את הזוגיות של הזמרת נסרין קדרי הפכה להיות שיחת היום של אתמול עם המוני משפיעניות נוספות שלא שכחו להביע את משנתן גם כן, לכאן או לכאן. באיחור קליל+ מי שנכנסה לאירוע היא הזמרת מאיה בוסקליה, שלא בחלה במילים.

"זאת אני אחרי שלושה ימים במיטה עם ווירוס של החיים, אבל זה עדיף על וירוס קנאה ולשון הרע... לא? מסתבר שכל אחד והוירוס שלו", תאמינו או לא אבל כדי שלא יהיה שום בלבול בוסקילה דאגה לתייג בגדול גם את קדרי וגם את אלי. בתגובה אושיית הרשת התייחסה למצב עם הומור: "היום הזה לא יכול להיות רנדומלי יותר", כתבה בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה ולא שכחה להוסיף את "הלב" של הזמרת כשיר רקע.

בנוסף, היא גם העלתה סרטון והרחיבה: "זוכרים שתימן פתאום שיגרו עלינו טיל ואנחנו כזה 'אמא מה אתה קשור?' כאילו הסתכלתי על תימן ואני כזה", הדגימה אושיית הרשת פנים מופתעות: "אמא אם זה לא היה הפרצוף שלי עכשיו".

מאיה בוסקילה מגיבה לליאל אלי/אינסטגרם צילום מסך

כמובן (!) שבוסקילה לא נשארה חייבת והעלתה תגובה נוספת עם לא מעט שייד: "יאו כנראה שאני ממש ממש לא אינסטגרמית. שמעו קטע, אני כאילו עניתי למישהי. נסרין היא חברה מאוד מאוד טובה שלי ואני מכירה את נסרין ורום עוד לפני שהם התחתנו ואמרתי שלא מגניב לפרסם הכל. אפשר גם, את יודעת, לא מגניב לך אז אל תסתכלי".

"ואז מסתבר שזה מישהי שהיא בלוגרית הליאל הזאת ויש לה, יש מלא, כמו צבא כזה של בנות, נערות כאלה שכותבות לי 'פתטית' ו-'מה זה? מה את מתערבת? מה את קשורה?'. אז אני קשורה הרבה יותר מליאל שהכניסה את עצמה והיא לא קשורה לכולם". וואלה! סלבס עבדה פעם בגן ושמעה משפטים דומים בזמן שהייתה מנקה קיא של ילדים.

"אבל לפחות עכשיו אני יודעת מי את, לפחות אני יודעת מי את. אין לי שום דבר נגדך מאמי ובאמת באמת שלא התכוונתי לפגוע כמו שאת לא התכוונת לפגוע בנסרין, פשוט אמרתי את דעתי את יודעת. כי אם כבר פרסמת אז אני יכולה להביע דעה, נכון? אז זה מה שקרה פשוט", עקצה הזמרת את אלי על התגובה המקורית שלה לסערה.

ליאל אלי עוקצת את מאיה בוסקילה בחזרה/אינסטגרם צילום מסך

אחרי העקיצות הברורות נראה שאושיית הרשת החליטה לאמץ את הגישה והמשיכה לבחוש בקלחת גם כן: "בוקר טוב ישראל ובוקר טוב תימן!", צעקה והמשיכה: "אני בלוגרית, זה מה שאני הולכת לעשות היום, דברים של בלוגרית. בואו נתחיל". אז אמנם נראה שהסאגה הזאת מתקרבת לסיום ולנו רק נשאר לקוות שנקבל עוד ריבים כל כך ציבוריים.

וואלה! סלבס ירדה על אחותה קבל עם ואינסטגרם אחרי שזאת לא תייגה אותה בסטורי עם קוראסון לוהט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully