וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעיין אדם נגד אבי כאכון: "שלא תעזו להיפגע מהדבר הזה"

עודכן לאחרונה: 25.2.2024 / 12:22

אחרי שמנחה הטלוויזיה ושדרן הרדיו אבי כאכון שיתף את הביקורת שלו לגבי הורות מאוחרת במהלך התכנית "המטבח המנצח VIP", אשת התקשורת החליטה להגיב על הדברים מתוך נסיונה האישי: "אני אמא טובה יותר היום משיכולתי להיות אז". וואלה! סלבס אל הורית

מעיין אדם נגד אבי כאכון. אינסטגרם, צילום מסך
מעיין אדם נגד אבי כאכון/צילום מסך, אינסטגרם

אשת התקשורת מעיין אדם צפתה אתמול (שבת) בפרק בתכנית הריאלטי "המטבח המנצח VIP", בה השתתפה בעצמה בעונה הקודמת, ומשפט אחד שנאמר במהלך שיחה בין המשתתפים הצליח להרגיז אותה במיוחד.

כאמור, במהלך השיחה שהתנהלה בשולחן בין המשתתפים, סיפרה דניאל כהן, בתו של השחקן איציק כהן, כי בכוונתה להקים משפחה בגיל 35. מנחה הטלוויזיה ושדרן הרדיו אבי כאכון קצת פחות התחבר לדברים ואמר בביקורת: "35 לא בבית ספרי".

אדם הגיבה על כך בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה וכתבה: "היי, אני מעיין ובגיל 35 הקמתי משפחה. אני מודה על כל רגע שעבר, על כל נסיון שצברתי, על כל מדרגה בקריירה שטיפסתי, על כל הבגרות שהביאו עימן השנים, על הסבלנות שפיתחתי, על כל שקל שחסכתי, על כל מה שלמדתי, ראיתי ועשיתי".

"אני אמא טובה יותר היום משיכולתי להיות אז, ואני כאן לומר לכל הרווקות בנות ה-34, שלא תעזו להפגע מהדבר הזה. וכבוגרת בית הספר הזה אני מבטיחה לכן שתסיימו בהצטיינות!", הוסיפה אשת התקשורת, שהביאה בעצמה את בתה הבכורה תבור לעולם בגיל 35 ונמצאת היום בהריון שני מבן זוגה יובל צלנר.

וואלה! סלבס שקלה להכנס להריון רק כדי שיהיה לה תירוץ לאכול בשביל השניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully