וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור אכזבה: האם טיילור סוויפט וטראוויס קלסי מזייפים זוגיות?

עודכן לאחרונה: 22.2.2024 / 15:15

סרטון חדש של מי שחשבנו שהם זוג היונים, כוכבת הפופ טיילור סוויפט ושחקן הפוטבול טרוויס קלסי, התחיל להתפשט כמו אש בשדה קוצים ברשתות החברתיות וגרם לגולשים רבים לחשוד שמערכת היחסים של השניים לא אמיתית. וואלה! סלבס פוליגרף

היה קשה שלא להתרגש מסיפור האהבה של כוכבת הפופ טיילור סוויפט עם שחקן הפוטבול המצליח טרוויס קלסי אחרי שסיפר שהוא ניסה להתחיל איתה בעזרת צמיד חברות עם מספר הטלפון שלו והנוכחות הבולטת שלהם באירועים מתוקשרים. אך האם יש סיכוי שכולנו נפלנו לשקר?

סרטון חדש שעלה לטיקטוק מראה מה קרה רגעים ספורים לפני שנדלקו שאר המצלמות באפטר פארטי של משחק הסופרבול הענק בו ניצח קלסי. במהלך הקטע המצולם נטען ששחקן הפוטבול אומר לזמרת: "תתכונני הם הולכים לצלם" לפני שהתחילו לשיר אחד לשנייה את שירה של סוויפט, "Love Story".

התגובות על הטיקטוק הויראלי ממש לא איחרו לבוא והוצפו באנשים שלא קונים את הזוגיות של השניים: "זה יחסי ציבור כדי לגרום לאנשים מסביב לעולם להתחיל לצפות ב- NFL וזה לגמרי עובד. ראיתי מישהי בסטורי שלי היום שצפתה במשחק רק כדי לראות את טיילור סוויפט. אני גר בפיליפינים". כתב אחד מהגולשים הרבים שאמרו דברים דומים.

למרות כל הספקות והביקורות, נראה שהשניים ממשיכים בהצגה או במערכת היחסים, תלוי למי אתם מאמינים. במהלך הלילה האחרון בישראל והיום באוסטרליה, נחת כוכב ה- NFL יחד עם אחיו, ג'ייסון קלסי, כדי לבקר את סוויפט בזמן שהיא עוברת ברחבי היבשת הרחוקה כחלק מסיבוב ההופעות הענק שלה.

הנחיתה של שני האחים באוסטרליה הייתה לא פחות ממפתיעה בהתחשב בעובדה שרק לא מזמן אביהם, אד קלסי, אמר שהוא לא חושב שטרוויס יספיק לפגוש את כוכבת הפופ כשהיא מגיעה לאוסטרליה ומשם עוברת מיד לסינגפור, אבל נראה שלבסוף הם הצליחו למצוא את הזמן.

וואלה! סלבס רצתה לטוס כדי לפגוש מאהב זר אבל היה לה תקציב רק למאהב מפתח תקווה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully