וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבא עושה בושות: נחשפו התוכניות של טרוויס קלסי וטיילור סוויפט

עודכן לאחרונה: 21.2.2024 / 11:37

אביו של כוכב הפוטבול טרוויס קלסי, אד קלסי, שפך מידע חדש על התוכניות לעתיד של בנו עם כוכבת הפופ הגדולה של הרגע, טיילור סוויפט, לקראת המשך סיבוב ההופעות שלה מסביב לעולם. וואלה! סלבס לוגיסטית

טיילור סוויפט טראוויס קלסי. Ezra Shaw/Getty Images, GettyImages
טיילור סוויפט טראוויס קלסי/GettyImages, Ezra Shaw/Getty Images

אם יש משהו שבלט מהרגע הראשון במערכת היחסים של כוכבת הפופ טיילור סוויפט ושחקן הפוטבול טרוויס קלסי, הם לוחות הזמנים המטורפים שלהם, שגם נקבעו מראש ברמה של חודשים ארוכים לפני שהזוגיות הזאת בכלל החלה בין אם זה אירועים גדולים או סיבוב ההופעות הארוך של הזמרת שבימים אלה כובשת את הבמות באוסטרליה בזמן שבן הזוג שלה עדיין בארה"ב.

מזל שיש את אביו של שחקן הפוטבול, אד קלסי, ששפך קצת אור על הבאות בתוכנית " The Sydney Morning Herald": "שאלתי אותו אם הוא הולך לאוסטרליה וזה היה נראה שהוא רוצה, הוא מאוד רצה להגיע לאוסטרליה או סינגפור. אבל הוא לא היה בטוח כי יש לו מחוייבויות קודמות שהופכות את זה לבלתי אפשרי", הודה.

אם תהייתם מה אותה המחוייבות שבגללה שחקן הפוטבול לא יכול לעלות על מטוס לצד השני של העולם, על פי קלסי האב, אחת מהן היא טורניר גולף VIP שהוא תכנן כבר לפני תקופה. ורק אתמול (ג') העלה המנהל של הפרוייקט תמונה של כוכב ה- NFL במגרש גולף מפונפן. מהצד השני, כוכבת הפופ מתוכננת להיות באוסטרליה עד ה- 24 לחודש ומשם לעבור להמשך סיבוב ההופעות בסינגפור עד ה- 2 במרץ.

טרוויס קלסי משחק גולף בלאס ווגאס. אינסטגרם, צילום מסך
טרוויס קלסי משחק גולף בלאס ווגאס/צילום מסך, אינסטגרם

בחודש אוקטובר האחרון האב התומך התראיין וסיפר מה הוא חושב על מערכת היחסים החדשה של בנו: "אני חושב ששניהם מאוד מסורים לצד המקצועי שהם... אני חושב שהם מאוד תומכים אחד בשנייה, שזה הסוד. זה זמן קשוח בשביל שניהם להיות בתוך מערכת יחסים. היא באמצע סיבוב ההופעות המפואר שלה והוא עמוק בתוך הליגה ושניהם לוקחים את העבודה שלהם מאוד ברצינות".

וואלה! סלבס הפסיקה לחפש בחור להכיר להורים והתחילה לחפש חתול נוסף לאימוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully