וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הנסיך פיליפ מתהפך בקברו": מה גרם להארי לשנות את שם משפחתו?

עודכן לאחרונה: 21.2.2024 / 10:05

הנסיך הארי ומייגן מרקל מפנקים אותנו בדרמה השבועית, הפעם לאחר שינוי שם משפחתם - החלטה שככל הנראה הייתה מאוד מכעיסה את סבו המנוח. וואלה! סלבס עייפה

הנסיך הארי, מייגן מרקל והנסיך פיליפ - דצמבר 2017. Chris Jackson, GettyImages
מתהפך בקברו?/GettyImages, Chris Jackson

לפני כשבוע נוכחנו לדעת כי פרינס הארי ואהובתו מייגן מרקל החליטו לשנות את שם המשפחה של ילדיהם ארצ'י (4) וליליבת (2) ל"סאסקס" במקום "מאונטבאטן-ווינדזור" - שינוי שנעשה במטרה לאחד את משפחתם מחדש.

ימים ספורים עברו מאז ההחלטה של הדוכסים מסאסקס וכצפוי כבר החלו שמועות, דיווחים ופרשנויות לענייני מלוכה מעבר לים. "הכינוי הזה היה מכעיס את הנסיך פיליפ המנוח אם הוא היה עדיין בחיים", פרשן אחד מהם לניו יורק פוסט.

עוד בוואלה!

למה ככה? נחשף הכינוי המרושע של הנסיך פיליפ למייגן מרקל

לכתבה המלאה

כזכור, הנסיך פיליפ, בעלה של המלכה אליזבת נפטר ב-2021 בגיל 99 והיה סבו של הנסיך הארי. לפני כן כונה 'הדוכס מאדינבורו' ושם המשפחה של מאונטבאטן-ווינדזור הוענק לצאצאיו מהשורה הזכרית מאז 1960. מומחית מלכותית אחרת כתבה גם היא לדיילי מייל כי בחירתו של הארי הייתה מאוד מכעיסה ומעצבנת את הנסיך היווני המנוח וככל הנראה הוא "מתהפך בקברו" על ההחלטה. לכל החיוביות הזו היא הוסיפה שהחלטתו של הארי "תשמש רק להרחקה נוספת של הנסיך וילדיו" מהמערך המלכותי.

זו לא תהיה הפעם הראשונה שבה נעשה שינוי בשמות המשפחה של בית המלוכה. כאשר אליזבת המנוחה הפכה למלכה בשנת 1952, פיליפ "נפגע" מכך שילדיו יהיו וינדזור במקום מאונטבאטן. ויתור נוסף לזכות הנסיך פיליפ, היה לאחר שנישא למלכה אליזבת כשויתר על כס המלכות היווני ואימץ לחיקו את שם המשפחה של אמו, מאונטבאטן. "כמה עצוב, אם כן, ששלושה דורות מאוחר יותר, הארי מתעלם בבוטות מרצונותיו של סבו ונוטש למעשה את שם המשפחה שלמענו פיליפ נלחם," הוסיפו המומחים.

וואלה! סלבס מזמן ויתרה על שם משפחתה. היא כמו ביונסה, מספיק לה שם במה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully