וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה ככה? נחשף הכינוי המרושע של הנסיך פיליפ למייגן מרקל

עודכן לאחרונה: 4.2.2024 / 11:00

סיפורים ושמועות רבות עברו בין כל מה שקרה וקורה בין פרינס הארי ומייגן מרקל למשפחתו. כעת, ספר חדש חושף את הכינוי (הדי מגעיל) של הנסיך פיליפ המנוח למרקל. וואלה! סלבס בריונית

הנסיך הארי, מייגן מרקל והנסיך פיליפ - דצמבר 2017. Chris Jackson, GettyImages
עם כל הכבוד לנסיך המנוח - לא מגניב/GettyImages, Chris Jackson

מתברר שכינויים בין בני משפחה נטמעים גם כשמדובר במשפחת המלוכה הבריטית. אז מה גילינו? מסתבר שלנסיך פיליפ המנוח, היה כינוי (די מגעיל יש לציין) עבור מייגן מרקל. על פי קטע מספר שעתיד לראות אור בקרוב של הביוגרפית המלכותית אינגריד סיווארד - אחת הכותבות הבולטות והמוערכות במשפחת המלוכה הבריטית, עם יותר מתריסר ספרים בנושא לזכותה.

פיליפ, בעלה של המלכה אליזבת שנפטר ב-2021 בגיל 99, כינה לכאורה את מרקל "הדוכסית מווינדזור" כהתייחסות עוקצנית במיוחד לטייטל שאחזה אשת החברה האמריקאית המושמצת ווליס סימפסון. שיעור היסטוריה קצר למתקשים: סימפסון הייתה אישה אמריקאית גרושה שנישאה לאדוארד השמיני ב-1937 לאחר שזה ויתר על כס המלכות הבריטי בעקבות מחלוקת, משם הכתר עבר לג'ורג (אביה של קווין אליזבת' השנייה שכולכם ודאי מכירים).

לטענת הסופרת בספרה החדש, פיליפ חשב שזה "מדהים" עד כמה מרקל מזכירה לו את ווליס סימפסון. "הוא לא התכוון רק לעובדה ששתיהן היו אמריקאיות גרושות, אלא גם דקיקות כעפרון, כהות שיער וזוהרות". כזכור כמו סימפסון, גם מרקל נהנתה מסטטוס ה'גרושה' לפני שפגשה את הנסיך הארי ב-2016, השחקנית לשעבר הייתה נשואה למפיק הקולנוע האמריקאי טרבור אנגלסון מ-2011 ועד לפרידתם ב-2014.

כזכור, מייגן מרקל ופרינס הארי החליטו לקחת כמה צעדים אחורה מבכירותם במשפחת המלוכה בחודש ינואר 2020 וכיום מתגוררים עם שני ילדיהם ארצ'י, ובתם ליליבת באחוזה בסנטה ברברה, קליפורניה. בחירתם לעזוב את אנגליה הזכירה את החלטתו של אדוארד השמיני לוותר על כס המלכות הבריטי ולברוח לצרפת עם סימפסון. מומחים לבית המלוכה ציינו בעבר שהארי די דומה גם הוא לאדוארד השמיני יותר ממה שהוא יכול לדמיין לעצמו, "שניהם הקרינו את אותו עצב לאחר שניתקו את קשריהם עם המשפחה. אפשר לדעת איך הרגישו רק מלהסתכל להם בעיניים".

וואלה! סלבס לא נעלבת שיקראו לה בשמות, העיקר שיקראו לה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully