וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סתמי ת'פה": אורי נגר חטף מהעוקבים אחרי שהעלה סרטון עם בתו

עודכן לאחרונה: 20.2.2024 / 17:28

יוצא תוכנית הריאליטי "האח הגדול", אורי נגר, העלה לחשבון האינסטגרם שלו סרטון שהפך להיות שנוי במחלוקת בקרב העוקבים בגלל הדרך בה דיבר לבתו הקטנה, אך הוא לא עבר על תגובות העוקבים בשתיקה והשיב לכל המבקרים. וואלה! סלבס דאדי אישיוז

הסרטון השנוי במחלוקת של אורי נגר/אינסטגרם. צילום מסך

בשבועות האחרונים זכינו להמון כותרות מיוצאי העונה האחרונה של האח הגדול בזכות האחים לבית משפחת בורגיל, שהחליטו להוציא חלק מכובד מהכביסה המלוכלכת שלהם ולכבס אותה בחוץ אחרי שקיבלה ספיר מבן הזוג שהכירה בבית המצולם, אברהם אקלום. אבל, לידיעה כזאת וואלה! סלבס לא ציפתה.

אדם נוסף שחלק בית עם האחים המסוכסכים הוא אורי נגר, שגם גדל איתם בעומר שבדרום הארץ. נגר העלה לסטורי בחשבון האינסטגרם שלו סרטון בו הוא מחליף לבתו, אביב, חיתול וזורק לה הערות על כמה שהיציאות שלה מסריחות, אין דרך יפה לנסח את זה. יוצא האח הגדול עודד את העוקבים לצפות: "תראו עד הסוף! אב השני אני, מבטיח לכם", הודיע. בסיום הסרטון שהתבקשנו לראות אומר נגר לבתו: "סתמי ת'פה".

כנראה שעוקבים רבים לא אהבו את צורת הדיבור הזאת לילדה שעדיין לא מסוגלת ללכת לשירותים בכוחות עצמה והעירו לו על כך. בתגובה, הוא העלה סטורי נוסף בו השיב לדואגים: "אהובים שלי, קיבלתי ים של הודעות על הדרך שדיברתי לאביב בסרטון, יש לנו את הצחוקים שלנו, אני לא חושב לפני שאני מדבר, אני מעביר לכם את היום בצורה הכי אותנטית שיש!".

התגובה של אורי נגר על הסרטון. אינסטגרם, צילום מסך
התגובה של אורי נגר על הסרטון/צילום מסך, אינסטגרם

יוצא הריאליטי המשיך ואמר: "מבטיח לכם שאני שרוף עליהן והן עליי בצורה הכי מדהימה שיש, אין שום טון מאיים ובטוח שהן מרגישות בנוח גם עם הצרכים שלהן. אני הופך איתן את הכל להומור וכיף להן איתי מקסימום! אם אמא שלהן לא התלוננה וההפך הוא הנכון, אז תדעו שהכל בשליטה. אוהב", חתם נגר.

וואלה! סלבס קיללה את אמא של בן אחותה אחרי שהוא נגע בפחזניות שלה.

  • עוד באותו נושא:
  • אורי נגר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully