וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרושה בסטי: "מייגן מרקל נואשת להיות חברה של טיילור סוויפט"

עודכן לאחרונה: 20.2.2024 / 10:56

בניסיון נוסף (וכנראה שלא אחרון) של הדוכסית מסאסקס להציל את שמה ולשפר את התדמית הכלבתית שנוצרה לה בשנים האחרונות, מקורות מדווחים כי מרקל מנסה להיכנס לחבו של הזמרת המצליחה. וואלה! סלבס ילדת כאפות

מייגן מרקל; טיילור סוויפט. gettyimages, GettyImages
תצליח להיכנס לחבו של טיילור?/GettyImages, gettyimages

עם החדשות על חזרתה של מייגן מרקל לעולמות הפודקאסט, חובבי הדוכסית ברחבי העולם תוהים מי האושיות שיתארחו בפרויקט החדש שלה. כזכור, בפודקאסט המשותף עם פרינס הארי, השניים אירחו כוכבים מהשורה הראשונה. סרינה וויליאמס, מינדי קאלינג ועוד רבים וטובים הגיעו לקחת חלק בעוד פרק, בין היתר היו דיווחים בזמנו על השתתפותה של טיילור סוויפט שהכחישה את היותה בתכנית.

כעת מומחים מלכותיים מעבר לים טוענים כי מרקל מנסה יותר מתמיד לבנות קשר כלשהו עם סוויפט, כך דווח בראיון ל-GB News . "מייגן השתתפה בהופעה של טיילור סוויפט בלוס אנג'לס, אבל היא דאגה לכך שמגזין people ידע שהיא נוכחת", טען אחד הפרשנים בטענה שזה קרה לאחר שמרקל "התחננה" לסוויפט להיות בפודקאסט שלה שבוטל (עקב הפרדת הכוחות עם ספוטיפיי). והוסיף: "היה חשוב למייגן לפרסם לאתרי רכילות כאן שהיא שם, היא רצתה שאנשים ידעו".

וואלה! סלבס לא בטוחה כמה הדוכסית יכולה לשפץ את תדמיתה לאחר אינספור שערוריות שנוצרו סביבה בבית המלוכה הבריטי, ובכל זאת על פי הדיווחים מייגן מרקל מתעקשת לחבור לחבו הקרובה של סוויפט על מנת לשפר את התדמית השלילית שנוצרה לה בשנים האחרונות. "אני חושב שהיא רוצה להיות כמו טיילור סוויפט מבחינה שיווקית. טיילור הפכה מנבל לגיבור ואני בטוח שמייגן מסתכלת על השינוי הזה וחושבת לעצמה 'איך אני יכול לעשות משהו דומה?'".

לא ברור אם מרקל וסוויפט קיימו אי פעם אינטראקציה ביניהן, אך מעריצים רבים תוהים אם יכול להיווצר קשר בין השניים בשלב מסוים, במיוחד בהתחשב בכל הקשרים ההוליוודיים של שחקנית העבר. מקורבים אף טענו כי מייגן "נואשת" להיות חברתה של הזמרת המצליחה ותעשה הכל בכדי לשפר את מעמדה ולנקות את שמה מחדש.

וואלה! סלבס כבר שנים מנסה להיות חברה של זמרת מקומית. היא צופה בה מהבייקרי הקבוע לצד קוראסון שקדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully