וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עינב בובליל על "התכתבות האמהות": "רע מכדי להיות אמיתית"

עודכן לאחרונה: 20.2.2024 / 9:18

בשבוע האחרון המדינה רעשה וגעשה סביב התכתבות של שתי אמהות וילדה אחת שלא הוזמנה למסיבת יום הולדת, אבל מסתמן שמדובר בשקר גס והמשפיענית לא עברה על זה בשתיקה. וואלה! סלבס חמדנית

עינב בובליל. אור גפן,
בושה! עינב בובליל/אור גפן

חלף קצת יותר משבוע מאז שהמדינה רעשה וגעשה סביב "התכתבות האמהות" שפורסמה ברשתות החברתיות. בצילומי מסך ששטפו את הרשת, שתי נשים התווכחו סביב מסיבת יום הולדת יוקרתית אליה לא הוזמנה ילדה שהגיעה מרקע כלכלי קשה.

אבל מה אתם יודעים אחרי שאנשים טובים תרמו כספים, יצאו בפרהסיה נגד ההתנהגות של האם החמדנית ונקשרו רגשית לקורבנות בסיפור, מסתמן שמדובר בשקר גס. מי שהייתה הראשונה לזהות היא המשפיענית ויוצאת הריאליטי עינב בובליל, שפרסמה אמש (ב') סטורי בנושא.

עינב בובליל. אינסטגרם, צילום מסך
עינב בובליל/צילום מסך, אינסטגרם

"ידעתי! ידעתי! זה היה נשמע הזוי מההתחלה ורכ מכדי להיות אמיתי. מה שיותר גרוע זה האמהות שחשבו על רוע כזה, פרסמו ויצאו מכלל שליטה. מה אנשים לא יעשו בשביל כסף, מה".

על פי "הצינור", ההתכתבות היתה בדויה ונועדה לגייס כסף, אך הפרשה יצאה ככל הנראה משליטה והפכה לגיוס כספים המוני. עוד עלה בתחקיר של התכנית, כי האם שבלב הפרשה התוודתה בפני התחקירנים באמצעות עורכת דינה, אחרי שהוצגו בפניה הראיות שנחשפו.

וואלה! סלבס יצאה לקמפיין גיוס של כיכרות לחם, איתן היא בנתה לעצמה את מיטת חלומותיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully