וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכרסמת אותו: האם ג'סטין טימברלייק בגד עם שפנפנה של פלייבוי?

עודכן לאחרונה: 20.2.2024 / 9:48

מאז שהלך לעולמו מנהיג אימפריית הפלייבוי, יו הפנר, סודות חדשים לא מפסיקים לצוץ מכל מיני שפנפנות עבר שנפגעו מהדברים האפלים שקרו בבית המפואר. עכשיו, שפנפנה נוספת פותחת והפעם זה על הזמר ג'סטין טימברלייק. וואלה! סלבס גינת ירק

יש מצב שתיבת הפנדורה שנקראת "העבר של הזמר ג'סטין טימברלייק" נפתח עם פרסומה של כוכבת הפופ בריטני ספירס על שהוא הכריח אותה לעבור הפלה בזמן שהם יצאו אחד עם השנייה לפני יותר משני עשורים כי פתאום מתגלים דברים נוספים, גרועים לא פחות.

מי שיצאה נגדו הפעם היא לא אחרת משפנפנת פלייבוי לשעבר, זואי ג'ורג'י שחשפה שהיא וטימבלייק שכבו במהלך מסיבה באחוזת הפלייבוי הסליזית בשנת 2001. אם העובדה שכוכב הפופ בכלל בילה עם השפנפנות זיעזעה אתכם, תתפלאו לגלות שזה אפילו לא הדבר הכי גרוע, כי באותן השנים הוא גם היה בזוגיות עם השחקנית ההוליוודית קמרון דיאז.

בראיון עם ה- Daily Mail סיפרה ג'ורג'י שתחילה טימברלייק דחה את החיזורים שלה ובאמת אמר שהוא בזוגיות עם השחקנית, אך השפנפנה החצופה התגרתה בו ואחרי שאמרה: "אני לא רואה אותה פה איתך עכשיו", הזמר הסכים, נשאר בתחתונים וקפץ איתה לגיחה בבריכה של הפנר.

"הוא לא רצה לצאת נמושה, שנינו נכנסו למערה בבריכה, התפשטנו עד התחתונים והתחלנו להשטות אחד עם השנייה. לא עשיתי איתו סקס אבל כן מיששנו אחד את השנייה והתמזמזנו", הודתה השפנפנה לשעבר בעובדות, שלא הופכות אותו או אותה לבני אדם טובים יותר.

וואלה! סלבס ניסתה להתחפש לאחות סקסית ובמקום זה יצא לה אח יקר בזכות השיערות העיקשות שלה על הזקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully