וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הכל הבל הבלים": שביט ויזל מספרת על התחושות אחרי שירדה מהארץ

עודכן לאחרונה: 19.2.2024 / 12:29

רגע אחרי שירדה מהארץ ועברה עם משפחתה לקפריסין בעקבות הצעה עסקית של בעלה, הדוגמנית ומלכת היופי בדימוס משתפת בתחושות על החיים בחו"ל לצד המלחמה בישראל. וואלה! סלבס מזדהה

שביט ויזל מספרת על ההחלטה לעזוב את ישראל/צילום מסך אינסטגרם

לפני כשבועיים סיפרנו לכם על ההחלטה של הדוגמנית ומלכת היופי בדימוס, שביט ויזל, לעזוב את הארץ. שינוי ענק שלמרבה ההפתעה לא נגרם עקב המצב המדיני הקשוח בלשון המעטה, אלא בעיקר בגלל הצעת עבודה עסקית שקיבל אוהד, בעלה של ויזל. המעבר כאמור היה משמח, מרגש ומעניין לטענתה והיא כמובן דאגה להבהיר שרעיון המעבר לקפריסין עלה עוד לפני המלחמה, וכך יצא שהמשפחה עשתה את הצעד הגדול המדובר.

כעת, משכבר נמצאת בקפריסין בהסתגלות לחיים החדשים, מלכת היופי לשעבר משתפת את עוקביה בתחושות ובפרטים חדשים על המעבר למדינה זרה. "אני ממש לא מרגישה אשמה, אנחנו לא עזבנו בגלל המלחמה. החיים מזמנים כל מיני דברים ויצא ככה שזה בתקופה מורכבת. אני מעודכנת כל הזמן ובמה שקורה בארץ. יש לי משפחה וחברים וישראל זה הלב", מסבירה ויזל לעוקבת ששאלה האם קיימות תחושות אשמה על המעבר והשינוי.

הדוגמנית שביט ויזל. מסך אינסטגרם shavitwiesel, צילום מסך
"מה זה משנה מה אני לובשת? מה אני אוכלת?"/צילום מסך, מסך אינסטגרם shavitwiesel

כאמור, שביט עברה עם תא משפחתה המצומצם - מה שאומר שמכרים רבים אין לה שם יותר מדי. כשנשאלה האם מרגישה בודדה, ענתה: "הכי לא! החוויה הזו מגבשת את התא המשפחתי מאוד בטח בתקופה כזאת ואני נהנית מזה מאוד!". כידוע הדוגמנית נולדה וגדלה בקיבוץ בארי, אחד המקומות שספגו הכי הרבה אבידות בשבעה באוקטובר. במהלך התקופה האחרונה היא העלתה פוסטים רבים בנושא ופעלה רבות להעלאת המודעות לנושא החטופים ולמה שהתרחש בקיבוץ באותה שבת ארורה.

היא ממשיכה לשתף את העוקבים על כל התקופה האחרונה ביחס למתרחש בארץ ולמקום הקרוב לליבה: "לא כזה פשוט. יום ככה ויום ככה, רובכן גם שמתן לב לזה שאני הרבה פחות פה", מספרת ומוסיפה הלבטים היומיומים שלה: "יש ימים שאני פשוט מרגישה שכל מה שאני אעלה זה הבל הבלים כאילו מה זה משנה מה אני לובשת? מה אני אוכלת? איזה צבע עשיתי בציפורניים? כשיש אנשים שנמצאים עכשיו בעזה אצל השטן? שנלחמים על החיים שלהם!", מסיימת עם תחושות שכולנו לגמרי יכולים להזדהות איתן.

בעקבות האירועים עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי בעקבות המצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully