וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חי בסטורי: הנסיך הארי לא יחזור לבית המלוכה, גם אם הוא רוצה

עודכן לאחרונה: 19.2.2024 / 12:33

רק לאחרונה מקורבים לנסיך הארי טענו שהוא יחזור למחויבויות המלכותיות שלו רק בתנאי שהמלך צ'ארלס יבקש ממנו בעצמו. אבל נראה כאילו גם אם הנסיך היה מתחנן לשוב, לא היו מקבלים אותו כל כך מהר חזרה. וואלה! סלבס בוי ביי

הנסיך הארי המלך צ'ארלס השלישי. Gettyimages, עיבוד תמונה
הנסיך הארי המלך צ'ארלס השלישי/עיבוד תמונה, Gettyimages

אחרי הביקור המהיר של הנסיך הארי בממלכות המאוחדות בעקבות האחרון של אביו, המלך צ'ארלס השלישי, כחולה סרטן, מקורבים לבן הזקונים של המשפחה המלכותית טענו שהוא יהיה מוכן לחזור ולרשת את הכתר במקרה ויידרש לעשות זאת, אבל רק בתנאי שהמלך בכבוד יבקש ולא לפני כן.

מי שפחות אהבו את מלחמת האגו הזאת היו אנשי הארמון, כי אחד מהם חלק מזעמם: "אין לו דרך חזרה", הודיע על הדחייה של הנסיך. אם זה לא מספיק משפיל, הוא גם הוסיף שאין שום סיכוי שבני המשפחה יתנו להארי לעזור בניהול הממלכות המאוחדות גם אם המלך לא יהיה במצב לעשות את זה בעצמו.

מקורות נוספים טוענים שהמלך, בנו הבכור הנסיך וויליאם ושאר בני המשפחה מתכוונים להישאר בעמדותיהם ועם נאמנות למה להסכם שנכתב בפסגת סנדרינגהם באחוזה המפורסמת, בשנת 2020, כשהמלכה אליזבת' השנייה עוד הייתה בחיים וזימנה את המשפחה המלכותית למפגש אחרי פרישתם של הנסיך הארי ואשתו מייגן מרקל מהמחוייבויות המלכותיות שלהם.

המלכה אליזבת ושלושת הדורות. רויטרס
המלכה אליזבת ושלושת הדורות/רויטרס

"היא התעקשה שהארי יוותר על כל מה שמשייך אותו למשפחת המלוכה ושלא ישתמש בקשרים המלכותיים שלו אם הוא מתעקש להמשיך לסגור עסקאות עיסקיות מעבר לים", אמר אחד מהמקורות ל- Daily Mail והמשיך: "תנאי ההסכם היו מאוד ברורים ושום דבר שקרה לאחרונה, כולל מחלתו של המלך, לא ישנה את זה".

וואלה! סלבס קבעה מפגש חירום משפחתי אחרי שבפעם הקודמת לא הביאו מספיק פחזניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully