וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיה בגבוה: הדירה היוקרתית של בת הזוג החדשה של טום קרוז

עודכן לאחרונה: 18.2.2024 / 13:36

השחקן ההוליוודי בן ה- 61 יוצא לאחרונה עם דוגמנית הצעירה ממנו ב-25 שנים, והרומן הטרי בין השניים מספק לא מעט עניין למדורי הרכילות ולא רק בגלל פער הגילים. אז איפה גרה בת הזוג החדשה וכמה חדרי שינה יש בנכס המפואר? וואלה! סלבס בועת נדל"ן

מדורי הרכילות ברחבי העולם, וכך גם וואלה! סלבס כמובן, עוקבים בעניין רב בחודשיים האחרונים אחרי הרומן החדש והמפתיע בין השחקן ההוליוודי טום קרוז בן ה-61 לבין בת הזוג החדשה שלו, הדוגמנית ואשת החברה הגבוהה אלסינה קיירובה בת ה-36.

השניים מבלים יחד מאז חודש דצמבר, ולאחרונה אף השתתפו בארוחת ערב חגיגית לתמיכה בארגון צדקה, שם נכח גם הנסיך וויליאם כאורח הכבוד. מקורב אל השניים אישר את הזוגיות ביניהם וסיפר כי הם משתדלים לשמור אותה בפרטיות, אבל מי יודע, אולי נזכה לראות את קרוז מכריז על הרומן הסוער תוך כדי שהוא קופץ על ספה בקרוב.

נקווה שהספה התורנית לא תהיה זו שנמצאת בדירתה של בת הזוג החדשה, כי סביר להניח שתג המחיר שמגיע איתה גבוה במיוחד. על פי הדיווח ב"סאן", הדירה של קיירובה נמצאת במיקום שווה במיוחד בנייטסברידג' שבלונדון ועם נוף מדהים על הייד פארק המפורסם.

בדירה תוכלו למצוא על פי הדיווחים לא פחות מארבעה חדרי שינה, שלושה חדרי קבלה, חדר ארונות וחדר הלבשה נפרד. הבניין עצמו נמצא קרוב להרודס ומציע לא מעט שירותים מפנקים לדיירים שלו, שכוללים ספא, גינות מעוצבות, מרכז עסקים וכמובן- חנייה צמודה ותת קרקעית. שווי הדירה, אם תהיתם, עומד על 10 מיליון ליש"ט. גרושים.

וואלה! סלבס מסתפקת במגורים הצנועים בדירת המרתף שלה ונהנת מפסיליטיס של גלישה על הווי פיי של השכנים.

  • עוד באותו נושא:
  • טום קרוז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully