וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שובר שתיקה: אשר מספר למה ג'סטין ביבר לא עלה איתו בסופרבול

עודכן לאחרונה: 18.2.2024 / 14:18

אחרי האכזבה מהעובדה שהזמר ג'סטין ביבר לא הצטרף למופע המחצית בסופרבול של הזמר אשר התחילו לעלות ספקולציות רבות ברשתות החברתיות, מה שגרם לכוכב ההופעה הגדולה להסביר ולפתוח הכל. וואלה! סלבס בוחשת בקלחת

@justinbiebereras "hes gonna do the superbowl cause he has a career that deserves it" #justinbieber #usher ♬ original sound - concert videos

הדרמה ברחבי האינטרנט לא נרגעת אחרי שכוכב הפופ ג'סטין ביבר לא הצטרף לזמר אשר במופע המחצית של הסופרבול ויחד עם הסערה מהאכזבה הגיעו גם תאוריות רבות על מצבו הנפשי של ביבר או לחילופין סכסוך בין השניים ומרמור מצידו של אשר בעקבות סירובו של כוכב הפופ.

הקלחת שלא הפסיקה לבחוש את עצמה הגיעה למצב שהזמר כבר לא יכול אלא לשבור שתיקה ולהסביר את המצב: "אתה יודע מה? זה לא עבד עם ג'סטין", הודה אשר בפודקאסט "The Breakfast Club". "כיבדתי וזיהיתי שאח שלי, אתה יודע, זאת אולי הייתה העובדה שהוא רוצה לספר סיפור אחר כרגע ואני מבין את זה. אבל כן הייתה לנו שיחה קצרה, ואנחנו הולכים לעשות משהו אחר בעתיד", הבטיח הזמר.

"אני עדיין אוהב אותו בדיוק אותו הדבר, אני חושב שזה פשוט המון לחץ בשבילי, הסופרבול כמובן, לבנות מופע והכל, אז פניתי לכולם. ג'סטין לא היה הבן אדם היחיד שדיברתי איתו על לעשות את הסופרבול האמת".

"הרגע פשוט לא היה נכון, הוא הולך להופיע בסופרבול בעתיד, את זה אני אגיד לך, אני מאחל לו את זה בחיים ובזמן שלו, בגלל שיש לו קריירה שמצדיקה את זה. זה פשוט לא קרה אבל זה לא אומר שזה לא יקרה", חתם בנימה מפרגנת.

וואלה! סלבס ניסתה לעשות הופעה בסלון הדירה הקטנה שלה ובטעות בעטה בברז של הכיור במטבח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully