וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק בריאות: בן אל תבורי חש ברע ואושפז בבית החולים

עודכן לאחרונה: 20.2.2024 / 13:56

הזמר בן אל תבורי, שבימים אלה חי מעבר לים, העלה תמונה מדאיגה מאוד מבית החולים עם אינפוזיה שמחוברת לו ליד והצליח להלחיץ את העוקבים. וואלה! סלבס מיהרה לברר

בן אל תבורי בבית החולים. אינסטגרם, צילום מסך
בן אל תבורי בבית החולים/צילום מסך, אינסטגרם

בפעם אחרונה שראינו את הזמר בן אל תבורי הוא היה בסביבה הרבה יותר נוצצת מאשר בית החולים, בקרבת קרוב לכל הסלבס החשובים ביותר בעולם ולא מחלות, אך הפעם לצערנו נראה שזה לא המצב. תבורי, שכזכור מתגורר כבר כמעט שנה בלוס אנג'לס יחד עם בת זוגו, דני לוי, שהיא גם הסטייליסטית של קים קרדשיאן, העלה אתמול (שבת) תמונה שהצליחה להעלות חשש לבריאותו.

אתמול בלילה הזמר פרסם סטורי מדאיג מאוד בחשבון האינסטגרם שלו בזמן שהוא מחובר לאינפוזיה וכתב: "רק רוצה הביתה", אפשר להבין אותו. לפני שאתם קופצים, וואלה! סלבס ביררה וגילתה שתבורי חש ברע, כשההרגשה לא עברה הוא החליט להתפנות למיון, עבר סדרת בדיקות והתאשפז שם עד שירגיש טוב ויתאושש.

עכשיו נשאר לנו לחכות שהזמר יעלה תמונה מרגיעה יותר כמו אלה שכבר התרגלנו אליהן, עם איזה רכב יוקרה שהראה כמו רובוטריק, ממסיבה עם הכוכבים הגדולים ביותר מהוליווד או משטיחים אדומים של האירועים החגיגיים של תעשיית הבידור העולמית, נאחל לו לשוב לכל אלה במהרה.

וואלה! סלבס יוצאת למסיבות במחלקה הגסטרונומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully