וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבלה עם הכוכבים הגדולים ביותר: בן אל תבורי בטקס הגראמי

עודכן לאחרונה: 5.2.2024 / 10:02

טקס הגראמי הנוצץ היה עמוס באירועים ומסרים שהיה חשוב להעביר על השטיח האדום, כמו גם בזכיות מרגשות. מי שלא היה צריך לחכות לכתבים של מדורי הבידור כדי להתעדכן במתרחש היה הזמר בן אל תבורי שהגיע ללוות את בת הזוג, הסטייליסטית דני לוי. וואלה! סלבס סיכה צהובה

מעבר להכרזה של כוכבת הפופ טיילור סוויפט על אלבום חדש שהוא לא Reputation משום מה, הגעתה של כוכבת הטיקטוק היהודיה מונטנה טאקר עם סרט צהוב ענק על שמלתה עם המסר: "Bring Them Home", והמחווה המרגשת לנרצחי פסטיבל ה"נובה" היה אירוע נוסף ומפתיע מאוד בטקס פרסי הגראמי.

האירוע הוא כמובן כשעלה הזמר בן אל תבורי על השטיח האדום יחד עם בת הזוג שלו, הסטייליסטית של כוכבת הריאליטי ואשת העסקים קים קרדשיאן, דני לוי. חוץ מהשרשרת המחרפנת (אם לטובה או לרעה זה אתם תחליטו), ענד תבורי גם את סיכת החטופים והזכיר גם הוא יחד עם המיליארדר ברנדון קורף, ויהודים נוספים מהתפוצות שבזמן שכולם באופוריה מאבק הכוכבים באולם, יש מי שנמצאים תחת סכנה מתמשכת כבר עוד מעט ארבעה חודשים בשבי ארגון הטרור חמאס.

בנוסף נזכיר שאת חג המולד האחרון העביר הזמר יחד עם החברים מהוליווד במסיבה המסורתית והמפוארת של כוכבת הריאליטי וגם שם הוא לרגע לא שכח להנכיח את העובדה שמתקיימת מלחמה במזרח התיכון ושיש חפים מפשע שנתונים לחסדם של מרצחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully