וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מביא גם את אחותה: האקס של קנדל ג'נר עוקץ ושם עיניים על קיילי

עודכן לאחרונה: 15.2.2024 / 14:01

הראפר באדי באני אמנם כבר לא בזוגיות עם כוכבת הריאליטי קנדל ג'נר, אבל זה לא מה שמנע ממנו לנצל את ההזדמנות כדי לנסות להוכיח שהוא כבר המשיך הלאה בזמן שאקס נוסף שלה ממשיך לזרוק רמזים על קאמבק. וואלה! סלבס חוט אדום

פעם נוספת שהראפר באד באני מנסה להשתמש בתמונות כדי להעביר אלף מילים אחרי הפרידה שלו מכוכבת הריאליטי קנדל ג'נר. את הפריימים הקודמים בהם הוא נעזר בבועות האמבטיה כדי להסתיר את הנחש שלו לא נשכח, לא שנראה שזה מזיז לג'נר.

אחרי שכנראה לא הצליח להשיג את תשומת הלב של כוכבת הריאליטי עם התמונות הפרובוקטיביות וגם לא בילה איתה באירוע הסופרבול הראפר לא מוותר, רק שהפעם מדובר בלא פחות מעקיצה. בראיון החדש שלו ל- Interview Magazine הוא אמנם לא התייחס יותר מידי למערכות היחסים שלו, אבל ניצל את ההזדמנות להצטלם עם עיתון עליו נמצאת לא אחרת מאחותה של האקסית, כוכבת הריאליטי ואשת העסקים, קיילי ג'נר.

כאמור, זוג האקסים לא צפו יחד במשחק הסופרבול, אבל כן נכחו באותו איצדיון- בחדרים שונים. מי שהיה בחדרה של ג'נר הוא אקס אחר שהיה לפני הראפר הלטיני, שחקן הכדורסל דווין בוקר, שתמונה שלו בתא של משפחת קרדשיאן הפכה לויראלית. בוקר לא הסתפק בזה ואולי העביר מסר סמוי בעצמו אחרי שיצא לסיבוב עם בגדים ממותג האופנה של קיילי.

בתגובה לתמונות הפפראצי של הכדורסלן עם ליין הביגוד שלה, שיתפה קיילי את הפוסט בו בוקר לובש את המותג והרימה לעצמה. מי שהופתעו מכל ההתפתחויות היו הגולשים שהתחלקו לשני מחנות, האחד מאמין שקיילי היא דווקא זו שבזוגיות עם עם בוקר, האקס של אחותה. והמחנה השני מאמין בקאמבק דווקא עם קנדל.

וואלה! סלבס קבעה דאבל דייט עם האקס והחדשה שלו, אבל בסוף הגיעה לבד למפגש הטראומתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully