וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשיך הלאה: האם כוכב חתונמי השיק בת זוג חדשה לכבוד הולנטיין?

עודכן לאחרונה: 15.2.2024 / 12:28

כוכב העונה האחרונה והדיי כושלת של ריאליטי השידוכים "חתונה ממבט ראשון", רונן מיימון, אמנם לא מצא אהבה עם רותם פיינברג דרך התוכנית, אבל האם הוא ניצל את חג האהבה כדי להשוויץ בזוגיות החדשה שלו? וואלה! סלבס לומדת ללכת

הסטורי של רונן מיימון. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של רונן מיימון/צילום מסך, אינסטגרם

מערכת היחסים של משתתפי העונה האחרונה של "חתונה ממבט ראשון", רונן מיימון ורותם פיינברג הייתה כמו שידור של תאונה שאי אפשר להסיר ממנה את המבט. חוסר ההבנות הכי פשוטות הצליחו לשגע את שניהם עד שלבסוף החליטו, לטובתם וטובתנו, לפרק את החבילה ולהיפרד.

מאז פיינברג הספיקה להיכנס לזוגיות, לעבור לגור ביחד וגם להיפרד ממי שהיה בן הזוג שלה דין רפאלי. בזמן הזה מיימון עוד קצת התמהמה ולא חשף יותר מידי על חיי האהבה שלו, עד אתמול (ד') ביום האהבה. כוכב הריאליטי העלה תמונה לחשבון האינסטגרם שלו בה מככבת בחורה חדשה ואלמונית בשם אביב דר.

העונה האחרונה של ריאליטי השידוכים לא צלחה בלשון המעטה ומתוך כל הזוגות שהתחילו את התהליך, רק זוג אחד נותרו במערכת יחסים, עינב כפיר ורז איתן. מי שהיו האחרונים ברצף הפרידות של העונה הם טל רואה ורון שוורץ שלמרות שכבר הספיקו לדבר על ילדים משותפים במהלך 42 הימים הראשונים שלהם יחד, לא החזיקו מעמד.

וואלה! סלבס ניסתה להכיר בחור מתחת לחופה אבל הוא העדיף להתחתן עם הכלה שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully