וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לכלכו עליי במשך 13 שנים": בריטני ספירס פותחת חזית מול הוריה

עודכן לאחרונה: 15.2.2024 / 11:43

נראה שהגישה המפוייסת של כוכבת הפופ בריטני ספירס בנוגע לאמה השתנתה, כי עכשיו היא החליטה להוציא את הכביסה המלוכלכת של המשפחה החוצה פעם נוספת: "הייתי רוחצת לאמא שלי את הגב כל ערב". וואלה! סלבס משפחה בהפרעה

בריטני ספירס רוקדת עם כלב/אינסטגרם צילום מסך

שמענו כבר לא פעם על מערכת היחסים הבעייתית של כוכבת הפופ בריטני ספירס עם ההורים שלה, לין וג'יימי ספירס, ששלטו עליה במשך שנים ארוכות מחייה הבוגרים. לאחרונה הזמרת דווקא הרימה לאמה שחגגה איתה את יום הולדתה ה-42 כשרק בחודש מאי האחרון השתיים חזרו לקשר: "תמיד יש דברים שצריך לפתור עם המשפחה, אבל הזמן ריפא את כל הפצעים שלנו", כתבה הכוכבת בחשבון האינסטגרם שלה בזמנו.

למרות כל ההתרגשות מהאיחוד המיוחל, לא נראה שהדבר החזיק מעמד, במיוחד אחרי שהזמרת חזרה ללכלך על המשפחה ברשתות החברתיות: "עוד רגע של שקט מביך הוא לא נהדר, פשוט כל כך מביך, אתם מבינים?" פתחה את הנאום הלא מאוד ברור שלה בפוסט שהעלתה אתמול (ד').

"שמעתי שאני והקרדשיאנס יצרנו שיח טוב, הדרך הכי טובה להיות עם אנשים זה להיות מנומסת ולהראות גינונים... במיוחד שכל כך הרבה אנשים שפטו אותי אבל אתם יודעים! אני זוכרת משהו חבר'ה, לא הייתי ככה בכלל לפני האפוטרופסות... הייתי מגניבה אבל אמא ואבא לקחו בעלות על הכוכבות שלי ודיברו מלוכלך מעל הראש שלי במשך 13 שנים!", פתחה על אביה ואמה.

הפוסט של בריטני ספירס. אינסטגרם, צילום מסך
הפוסט של בריטני ספירס/צילום מסך, אינסטגרם

"בגלל שאני תמיד מנומסת וחולקת, הייתי סקרנית ולא הייתי מדברת חזרה. מעניין אותי כמה טובה אהיה בלדבר נמוך?", עקצה והוסיפה: "נ.ב, אתם יודעים יש דברים שלעולם לא ישתנו אבל... אני עדיין עם OCD והמיטה שלי מסודרת כל בוקר ואני מנקה יותר מידי".

"בתור ילדה שגדלתי הכל היה סביב לכבד את המבוגרים, הייתי רוחצת לאמא שלי את הגב כל לילה בחיי... הייתי צריכה להביא לה מים קרים ארבע פעמים ביום... מעניינת אותי איך זה היה יכול להיות חבר'ה", לאחר מכן הוסיפה הכוכבת על התוספת: "נ.ב.ב, הנה אני ובייבי סנו" התייחסה לסרטון שלה עם הכלב המסכן שנקלע לסיטואציה.

וואלה! סלבס רגילה לכבס את הכביסה המלוכלכת שלה בחוץ, רק בגלל שהדירה שלה לא יכולה להכיל מכונה או מייבש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully