וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עת לאהוב: ניקי גולדשטיין התארס לבן הזוג אייל שלום

עודכן לאחרונה: 15.2.2024 / 9:47

הקומיקאי המתוק חשב שהוא ובן הזוג אייל שלום יבלו בהופעה של מירי מסיקה, אלא שאז הם עלו לבמה והדרך לטבעת ודמעות הייתה קצרה במיוחד. וואלה! סלבס מתרגשת

וואלה! סלבס לא ערכה מחקר מעמיק בנושא, אבל נראה שאתמול (ד') נשבר שיא של הצעות נישואים. בכל זאת, אין תאריך הולם יותר מאשר הוולנטיינס. בן מזל שמסתובב עם טבעת נוצצת על האצבע הוא ניקי גולדשטיין, שקיבל הצעת נישואים מבן הזוג אייל שלום.

השניים הגיעו להופעה של מירי מסיקה ועלו לבמה, שם שלום כרע ברך ואמר "ניקי שלי, אהוב שלי, החבר הכי טוב שלי עוד מהימים שהיינו ממש ילדים. יש משפט שאומר אהבה שאינה תלויה בדבר אינה בטלה לעולם וככה אני מרגיש לגבי האהבה שלנו. מתוק אחד, איתך זה מרגיש תמיד יותר יפה, יותר שלם. הכי מרגש, הכי חופשי, הכי מעניין, הכי אפשרי, הכי מצחיק, הכי סקסי, הכי עמוק והכי שטחי. איתך זה מרגיש לי הכי בבית והכי בטוח ואתה אהובי האדם שהייתי רוצה להזדקן לצידו, לטוב ולרע".

בשנת 2021 גולדשטיין יצא מהארון אחרי שהתגרש מאשתו וחשף שהוא מנהל מערכת יחסים עם שלום, שהיה נשוי גם כן לאישה. שני הזוגות היו חברים הכי טובים ודיברו בעבר בפתיחות על הסיטואציה המורכבת שהסתיימה, כך נראה, על הצד הטוב ביותר.

וואלה! סלבס רוצה לאחל מזל טוב לחבריה המתוקים במבי וחתול, שמתחתנים גם כן. כזו היא, הלוחשת ליונקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully