וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"באיזו זכות?!": מעיין אדם עלתה לקבר של אחותה וגילתה שבית העלמין סגור

עודכן לאחרונה: 14.2.2024 / 13:10

מגישת הטלוויזיה והמשפיענית ששכלה את אחותה מפל ז"ל במסיבת הנובה, סיפרה בסטורי שנסעה לבית העלמין ביום שבת וגילתה שהוא סגור: "זה מכעיס אותי שאין לי גישה לקבר של אחותי". וואלה! סלבס חיבוק

מעיין אדם/אינסטגרם

בחודש אוקטובר האחרון מעיין אדם איבדה את אחותה מפל ז"ל, שנרצחה במסיבת נובה סמוך לקיבוץ רעים. בסוף השבוע האחרון מגישת הטלוויזיה והמשפיענית השיקה את מועדון הצרכנות Mami, לצד אתר אינטרנט שקרס מרוב ביקוש ותוקן בהמשך.

אדם רצתה לעלות לקבר של אחותה כדי לחלוק עמה את החדשות המרגשות, אבל נתקלה בשערים סגורים: "בשבת, יום ההשקה, באתי למפל. זה המקום שרציתי להיות בו, לקבל את הברכה ולדבר איתה לפני. השער היה סגור. ידעתן שבית הקברות סגור בשבת? אני מבינה שזה מקום דתי, אבל לא מתבצעת שום פעולה. אסור להתאבל בשבת? אני רק הולכת ויושבת לידה. אין לי גישה לקבר של אחותי וזה מכעיס אותי. אם אני לא שומרת שבת? אם זה היום בו יש לי הכי הרבה זמן לבוא לשבת לדבר? זה לא סבבה שאני לא יכולה להגיע לקבר של אחותי".

בהמשך, אדם התייחסה לתגובות שקיבלה מעוקבות שנחשפו לסיפור: "מפל הכי אהבה לבוא אלי בשבתות והכי הייתה שמחה שאני אשב אצלה כל השבת. זה באמת מטורף שמישהו נועל לי את הגישה לקבר של אחותי. זה מקום שלו? זה שייך למישהו? זה שלי, של כל מי שהאדם שהוא הכי אוהב בעולם נמצא שם ומישהו אחר אומר לנו לא. אתם לא רוצים, אל תגיעו. אין חילול שבת, יושבים ליד קבר. לא נדליק נרות, לא נשים שירים אבל באיזו זכות מישהו מונע, נועל?".

  • עוד באותו נושא:
  • מעיין אדם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully