וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבב נוסף: האם החבר החדש של סלינה גומז ירד על היילי ביבר?

עודכן לאחרונה: 13.2.2024 / 10:44

הזמרת סלינה גומז ובן הזוג החדש שלה, המפיק המוזיקלי המצליח בני בלאנקו, ממשיכים להיות דביקים ברשתות החברתיות ואם זה לא מספיק, נראה כאילו הוא הצית מחדש את הריב שלה עם אשתו של האקס המיתולוגי. וואלה! סלבס נקניקייה בלחמניה

כמה כיף שאחד הריבים האהובים של שתי הנשים המתישות פשוט מסרב להפסיק והפעם, הזמרת סלינה גומז הביאה שחקן חיזוק והוא כמובן בן הזוג שלה, המפיק המוזיקלי בני בלאנקו, שהעלה סטורי לחשבון האינסטגרם בו עקץ את הדוגמנית היילי ביבי, אשתו של הזמר ג'סטין ביבר וכמובן האקס המיתולוגי של גומז.

לאחרונה השיקה ביבר עם מותג האיפור שלה מגן חדש לטלפון הנייד שמאפשר לאחסן בתוכו גם שפתון לכל הגירליז שרוצות להישאר מתוקתקות ולסחוב מינימום דברים, חידוש חמוד ושימושי סך הכל, שבוודאי ישווק במחיר מופרז. מי שאולי התרשם קצת פחות הוא בלאנקו, שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו תמונה של נקניקייה נגוסה ומיקם אותה מעל המגן האחורי של הטלפון הנייד.

המהלך המוזר העלה את השאלה, האם הוא מנסה להצית מחדש ריב שכבר הספקנו לאחסון בבוידעם, או שמדובר בבדיחה גרועה בלי שום קשר? גם הגולשים לא הצליחו להירגע: "הוא לא אמור להיות ביחסים טובים עם ג'סטין? איך הוא יורד ככה על היילי?! לא סבבה", הגיב גולש אחד שגם קיבל חיזוק: "איזה דוחה! גבר שמלכלך על אישה בגלל ריב שטותי".

סלינה גומז ובני בלנקו. אינסטגרם, צילום מסך
סלינה גומז ובני בלנקו/צילום מסך, אינסטגרם

למרות הביקורות סביב התמונה וגם על הזוגיות של השניים בכללי, לא נראה שאכפת להם יותר מידי, במיוחד בהתחשב בעובדה שהם פשוט לא מפסיקים להעלות תמונות זוגיות ודביקות, בלי שאף אחד ביקש. רק בערב הסופרבול שהתקיים השבוע (א'), בזמן שחברתה הטובה טיילור סוויפט חלקה נשיקת ניצחון עם בן הזוג טרוויס קלסי, העלתה גומז תמונה שלה עם בלאנקו בחדר אדום להחריד בזמן שהם מתמזמזים.

בחודש שעבר, מקורב למפיק המוזיקלי סיפר ל- Entertainment Tonight מה מרגיש בלאנקו כלפיי הזמרת: "הוא חושב שהיא מבריקה מעל לכל דמיון, שהיא מוכשרת, כנה, מתוקה ואינטיליגנטית. הוא מכבד את כל מה שהיא מייצגת ומעריך את היכולת שלה לדבר את האמת הפנימית שלה ולחלוק את מה שהיא עוברת עם העולם", מה נאחל?

וואלה! סלבס הפסיקה לשים שפתון כי הוא מבליט לה את השפם העיקש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully