וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רקדו ביחד? היילי ביבר וסלינה גומז בילו באותו המועדון

עודכן לאחרונה: 27.9.2023 / 15:39

אם היינו יכולים להיות זבוב על הקיר, אין ספק שהיינו רוצים להיות במועדון בו בילו באותו הזמן ובצירוף המקרים הדוגמנית היילי ביבר והזמרת סלינה גומז, צמד הנמסיס הכי לוהט בהוליווד. האם הן הצליחו להתחמק אחת מהשנייה? וואלה! סלבס משקפיי דיסטנס

אחד מהסכסוכים הארוכים שתמיד מצליחים לספק עניין הוא ללא ספק הסכסוך בין הדוגמנית היילי ביבר, לבין האקסית המיתולוגית של בעלה, הזמרת והשחקנית סלינה גומז. השניים משחקות כבר תקופה ארוכה מאוד בחתול ועכבר, כולל סולחה מרגש באמצע, אבל עדיין מצליחות לחלק את מחנות המעריצים שהתלכדו סביבן ותומכים בהן בקרבות הבלתי נגמרים.

אתמול (ג') המרחק הפיזי שלהן הצמטמצם להכי קרוב שהוא היה מאז הפעם ההיא בה עשו תמונה כדי לנסות להרגיע את הרוחות ללא הצלחה. שתי הכוכבות נתפסו על ידי צלמי פפראצי כשהן נכנסות לאותו המועדון, The Flower, שבפריז ולא רק שהן היו באותו המקום, הן אפילו היו לבושות כמעט אותו הדבר.

ביבר הגיעה יחד עם עוד חברה ובן הזוג שלה אחרי ששלושתם חזרו מתצוגת האופנה של Saint Laurent כחלק משבוע האופנה שמתקיים בימים אלה בפריז, עיר האורות. גומז לעומת זאת הגיעה דווקא מיום של פגישות ובילוי עם החברים המפורסמים ברוקלין בקהאם וניקולה פלץ שנמשך עד השעות הקטנות של הלילה.

על אף העובדה ששתיהן שהו באותו החלל, לא פורסם תיעוד מהמקום ואפילו לא נשמעו פרטים עסיסיים מעדי ראייה על שיחה או החלפת חיוך בין הזמרת לדוגמנית, מה שגרם לגולשים לתהות האם בכלל הייתה אינטרקציה בין השתיים או שהן רק ניסו להתחמק אחת מהשנייה במהלך כל הערב.

וואלה! סלבס לא צריכה להתמודד עם אנשים שהיא לא אוהבת במועדונים, בעיקר כי היא לא יוצאת מהבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully