וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה היה נורא": קייט וינסלט חושפת מדוע סבלה אחרי שחרור 'טיטאניק'

עודכן לאחרונה: 12.2.2024 / 15:22

אנחנו בעקרון יכולים לצפות בטיטאניק כל סופ"ש מחדש - שובר הקופות שהפך את קייט וינסלט והקולגה הקרוב לאונרדו דיקפריו לשמות החמים באותה תקופה (ועד היום). אבל מהי הסיבה בגללה השחקנית כה סבלה? "החיים שלי היו די לא נעימים". וואלה! סלבס טובעת

תיעוד שרידי ספינת הטיטניק/Woods Hole Oceanographic Institution

בודדים האנשים שלא צפו בסרט "טיטאניק", הקלאסיקה שהפכה את קייט וינסלט (48) ולאונרדו דיקפריו (49) לשמות המדוברים בעולם ומאז, ההיסטוריה מוכרת לכם והשניים עד היום ממשיכים להיות חברים קרובים. למרות התהילה שמגנטו אחריהם השחקנים ברגע שהסרט יצא לאקרנים, חושפת וינסלט בכתבת שער למגזין Porter, את האי נוחות שחשה לאחר הרומן הטרגי המתוסרט מ-1997.

בראיון הנלווה להפקה המושקעת היא מודה: "הרגשתי שאני חייבת להיראות בצורה מסוימת, או להיות דבר מסוים ומכיוון שההתערבות התקשורתית הייתה כל כך משמעותית באותה תקופה, החיים שלי היו די לא נעימים", מספרת ומוסיפה: "עיתונאים תמיד היו אומרים לי 'אחרי טיטאניק יכולת לעשות הכל ובכל זאת בחרת לעשות את הדברים הקטנים האלה'... ואני הייתי בגישה של 'כן, זה מה שעשיתי! כי, נחשו מה, להיות מפורסם היה נורא'".

קייט וינסלט ולאונרדו דיקפריו בטקס פרסי האוסקר, פברואר 2016 הוליווד, קליפורניה. Christopher Polk, GettyImages
רוז וג'ק לנצח/GettyImages, Christopher Polk

עוד בוואלה!

מג'יזל ועד בר: האם אתם מכירים את האקסיות של דיקפריו?

לכתבה המלאה

למרות התובנות הקשות והמפתיעות של השחקנית זוכת האוסקר, היא מודה שלמרות ההיבטים הלא נעימים, שום דבר ממה שהיה לא היוו נטל עבורה. "טיטאניק ממשיך להביא לאנשים כמויות עצומות של שמחה" היא ממשיכה ומתבדחת: "הפעמים הבודדות שאני אומרת לעצמי 'אוי אלוהים תתחבאי' זה כשאני על סירה עם אנשים איפשהו". חיחי

זו לא הפעם הראשונה שבה וינסלט מדברת על התהילה שלה בעקבות הסרט שובר הקופות. כשהשתתפה בפרק בפודקאסט של מארק מארון ב-2021 סיפרה איך זוכרת שנכנסה למצב הגנה עצמית מיידית, לאחר כיכובה בתפקיד הראשי, בעיקר בעקבות תחושות ה"בריונות" שהגיעו מטעם התקשורת הבריטית.

"הייתי נתונה ללא מעט ביקורת פיזית אישית, אפילו די הרבה - העיתונות הבריטית למעשה לא הייתה הכי נחמדה אליי", מספרת וממשיכה: "הרגשתי די מציקה, אם להיות כנה. אני זוכרת שפשוט חשבתי 'אוקיי, טוב זה נורא ואני מקווה שזה יעבור'. וזה בהחלט עבר אבל זה גם גרם לי להבין שאם זה מה שאומר להיות מפורסמת, לא הייתי מוכנה להיות כזו, תודה. לא, בהחלט לא".

וואלה! סלבס לא עולה על תחבורה ימית באופן עקרוני. היא חוששת שהמשקל שלה יוביל לטיטאניק 2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully