וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרימו לו: ליאונרדו דיקפריו חגג 49 והסלבס הגדולים התייצבו

עודכן לאחרונה: 13.11.2023 / 13:06

השחקן ההוליוודי ליאונרדו דיקפריו חגג יום הולדת במסיבה נוצצת ועם בת הזוג החדשה שהייתה לצידו. גם החברים ביונסה, ג'יי זי ועוד רבים וטובים לא אכזבו והגיעו להרים רגע לפני החלפת העשור הגדולה. מי עוד היה שם? וואלה! סלבס מתבגרת

בהוליווד הנוצצת כל אירוע קטן הופך לסיבה למסיבה, אז כשמדובר ביום ההולדת של השחקן זוכה האוסקר ליאונרדו דיקפריו, המעמד מחייב את כל האנשים החשובים ביותר של עולם הבידור לכבד בנוכחותם ולהרים לילד היום הולדת.

המסיבה התקיימה במהלך סוף השבוע (שבת), ולצידו של השחקן הייתה בת הזוג שלו בחודשים האחרונים, הדוגמנית ויטוריה צ'רטי בת ה-25: "הם היו צמודים וקרובים אחד לשנייה, התנשקו כל הערב", סיפר מקורב שנכח במקום ל- People. המסיבה מתסבר המשיכה עד השעות הקטנות של הבוקר, עם אורחים רבים שנשארו אחרי 4 לפנות בוקר.

מי שהגיעו לחגיגה היו איי ליסטים מהשורה הראשונה כמו ביונסה, ג'יי זי, סנופ דוג, טובי מגוואייר, אקסל רוז, וליל וואיין שאפילו הופיע במקום: "בשלב מסויים כולם התחילו לשיר היפ הופ קלאסי", הוסיף המקור על המסיבה שהתחילה להישמע כמו מפגש של ילדים בחטיבת ביניים. אם זה לא הספיק האורחים גם דאגו לא רק להרים לדיקפריו אלא גם פיזית להרים אותו וללכת איתו ברחבת הריקודים.

הפעם הראשונה שהשחקן וצ'רטי נתפסו מבלים יחד הייתה בחודש אוגוסט האחרון, כשהם יוצאים ממוזיאון יחד עם אירמלין, אמו של דיקפריו. "הם בילו זמן רב יחד בחודשים האחרונים ולומדים להכיר זה את זו", סיפרו בעבר מקורבים על מערכת היחסים של השניים לצהובונים מעבר לים.

וואלה! סלבס מתכננת לחגוג יום הולדת עם דמעות, נזלת וטישו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully