וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתחו יומנים: מאיה בוסקילה סגרה תאריך וזה קורה ממש בקרוב

עודכן לאחרונה: 11.2.2024 / 15:29

הזמרת מאיה בוסקילה ובן זוגה שאולי שלוים התארסו ממש לא מזמן, בערב השנה האזרחית החדשה. השניים לא מבזבזים אף רגע, וכבר קבעו תאריך לחתונה שתקרה בקרוב מאוד. מה הלחץ? וואלה! סלבס שוברת כוס

בערב השנה הלועזית החדשה, בדיוק בחצות כששנת 2024 נכנסה, כרע ברך בן זוגה של הזמרת מאיה בוסקילה, שאולי שלוים, הצעיר ממנה כזכור ב-18 שנה, והציע לה נישואין. הזמרת הסכימה כמובן, וכעת חודשיים וחצי אחרי כבר שוריין תאריך לאירוע שיתקיים ממש בקרוב.

אז אם אתם לא קיבלתם הודעה אישית מהזוג המאוהב, כנראה אין צורך שתשריינו, אבל בכל זאת אפשר לספר שהשניים סגרו אולם בשפלה והתאריך הנבחר הוא 21/4, שזה בעוד קצת יותר מחודשיים. השניים בישרו על בחירת התאריך בעמוד האינסטגרם שלהם, והפריכו על הדרך שמועות שעלולות לצוץ בעקבות החיפזון לקבוע תאריך במהירות שכזו.

"לא… אנחנו לא בהריון אנחנו רק אוהבים מאד. הבטיחו לי פעם שלישית גלידה והאמת… צדקו..היא כל כך טעימה. מסיבת אהבה.. מתרגשים ברמות", כתבה בוסקילה בפוסט שהעלתה לעמוד האינסטגרם שלה בצירוף ההזמנה לחתונה.

וואלה! סלבס ידועה באימפולסיביות שלה, עד שזה מגיע לחלק שהיא צריכה לבחור טעמים בגלידה. אבל כדי להמנע מהצורך להחליט, היא פשוט מזמינה את כולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully