וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספיר בורגיל חושפת בדמעות: "מרגישה ריקה מבפנים, שחסר לי משהו"

עודכן לאחרונה: 11.2.2024 / 15:15

יוצאת העונה האחרונה של האח הגדול שיתפה בדמעות בעמוד האינסטגרם שלה את הקשיים איתם היא מתמודדת לאחרונה, והתחושות הקשות שגורמות לה להתפרק. האם יש לזה קשר למריבה בינה לבין אחיה הצעיר שניר? וואלה! סלבס ברייקדאון

ספיר בורגיל על התקופה האחרונה/צילום מסך אינסטגרם

לפני פחות משבועיים ואחרי לא מעט שמועות ורמזים ברשתות החברתיות, התברר כי הסולחה בין צמד האחים ספיר ושניר בורגיל, שנכנסנו לעונה האחרונה של האח הגדול כשהם בריב ויצאו מפויסים, לא בדיוק החזיקה מעמד. השניים שיתפו כי שוב נוצר ביניהם נתק וכמובן שלא מעט האשמות הדדיות ועקיצות נזרקו לחלל האוויר האינסטגרמי, שגרם ללא מעט עוקבים לגלגל עיניים.

הבוקר (ראשון) עם או בלי קשר לסכסוך המחודש, חשפה ספיר בחשבון האינסטגרם שלה את התחושות הקשות איתן היא מסתובבת בתקופה האחרונה ואת הריקנות שהיא חשה לדבריה: "אני מבינה שהיום הולדת שלי עוד כמה ימים וכל מה שקורה לי בשבוע האחרון זה הרבה נפילות מתח, הרבה עצבים, הרבה רגישות שאני לא יודעת מאיפה זה בא לי. זה בעיקר רגעים כאלה, שבום אני נופלת. לא מוסבר. אני במקום הכי טוב שאני יכולה להיות בו בתחושות, אבל אני מרגישה לפעמים ריקה מבפנים. כאילו יש תכלית ואני מפספסת אותה".

בורגיל המשיכה וסיפרה: "כל כך הרבה זמן רציתי שיהיה לי את הנחת הכלכלי ואמרתי שאם יש את זה זה יגרום לי לפחות לחץ וחרדות. ואז שיש את זה את מבינה שזה לא זה, עדיין מרגיש שחסר משהו. אני בשלב כזה של גילוי עם עצמי, שאני מאושרת בחלקי שיש לי את הבן זוג שלי ואת הבית שלי והכל אבל אני מחפשת איזה משהו קצת מעבר. זה לוקח אותי למקומות של דת, זה לוקח אותי למקומות של התובננות פנימית שלי מול עצמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully