וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיבוק וירטואלי מרחוק: הברכה המרגשת של אנה זק ליהונתן מרגי

עודכן לאחרונה: 11.2.2024 / 9:42

הזוגיות הטריה של הכוכבים אנה זק ויהונתן מרגי ממשיכה להפתיע כל פעם, בעיקר עם הברכה המרגשת שכתבה לו הזמרת לכבוד יום הולדתו ה- 24 וחגיגות הזום עם החברים והמשפחה, אך יש כאלה שעדיין לא השתכנעו. וואלה! סלבס יחד או יח"צ?

מרגי חוגג יום הולדת/אינסטגרם צילום מסך

כבר כמעט שלושה חודשים עברו מאז שהתגלתה לעם ישראל אחת ממערכות היחסים הכי מפתיעות שיצא לנו לשמוע עליהן, והיא כמובן הזוגיות של הזמרת אנה זק עם הזמר שעושה את דרכו לתעשיית הבידור הבינלאומית בימים אלה, יהונתן מרגי.

בעקבות המסע שלו מעבר לים, את יום הולדתו ה- 24 מרגי חגג עם החברים והמשפחה דרך שיחת וידיאו מרגשת בה כל המשתתפים, החברים והמשפחה, אחזו בנר לכבוד ילד היום הולדת. לקראת סוף הסרטון שהעלה לסטורי בחשבון האינסטגרם שלו מגיעה אורחת מיוחדת, זק בכבודה ובעצמה, שהצטרפה לכל הקרובים אליו בהרמות.

בנוסף לחגיגות, הזמרת לא שכחה גם להעלות בעצמה סטורי עם ברכה מתוקה שנכתבה בכלל באנגלית משום מה: "יום הולדת שמח בייבי שלי, אני מרגישה כל כך ברת מזל שאתה בחיים שלי. באמת מגיע לך את כל העולם. אני אוהבת אותך וכל כך מתגעגעת!".

אנה זק מברכת את מרגי. אינסטגרם, צילום מסך
אנה זק מברכת את מרגי/צילום מסך, אינסטגרם

גם הגולשים ברשתות לא נשארו אדישים: "רק לי זה נראה כמו התמונה של החברות הכי טובות? רק חסר שהייתה כותבת - יאחתיי", כתבה גולשת שלא הייתה משוכנת בכנות הקשר של השניים. לעומתה היה מי שדווקא תמך בצמד: "כמה חיכיתי לתמונה הזאת, יא אללה. כבר חשבתי שהיא לא תגיע", הגיב גולש מפרגן.

וואלה! סלבס נכנסה פעם לזוגיות עם שופט של אכילה תחרותית כדי לקדם את האהבה שלה לנקניקיה בלחמניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully