וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחה בהפרעה: האם "האנה מונטנה" הרסה למיילי סיירוס את החיים?

עודכן לאחרונה: 8.2.2024 / 11:45

אחרי שידורי התוכנית אביה של הזמרת מיילי סיירוס עזב ופירק את המשפחה שלהם אחרי שהתאהב בשחקנית צעירה (מאוד) והתחיל איתה חיים חדשים, אז האם אמא של הכוכבת חושבת ש"האנה מונטנה" הרסה לה את החיים? וואלה! סלבס פרק ב'

בילי ריי סיירוס מיילי סיירוס. GettyImages Amy Sussman/ Emma McIntyre, עיבוד תמונה
בילי ריי סיירוס מיילי סיירוס/עיבוד תמונה, GettyImages Amy Sussman/ Emma McIntyre

יש מצב שתפילותיה של וואלה! סלבס נענו סוף סוף ואחד מבני משפחת סיירוס החליטו סוף סוף לפתוח את כל הסחלה שמוסתר שם. כזכור, אביה של הזמרת מיילי סיירוס, כוכב הקאנטרי בילי ריי סיירוס, עזב את אשתו ואם חמשת ילדיו, טיש סיירוס, בשביל מי שהכיר בזמנו על הסט של "האנה מונטנה", הזמרת פייר רוז, שצעירה ממנו ביותר מ- 25 שנים וקרובה יותר לגילה של מיילי מאשר לגילו.

אחרי הפעם הראשונה בה הגיש בילי ריי בקשה לגירושים בשנת 2010 הוא אמר בראיון למגזין GQ שההשתפות בתוכנית שהוקרנה בערוץ דיסני הרסה את המשפחה שלהם, אך לא הרחיב. עכשיו, יותר מעשור אחרי, טיש סוף סוף התייחסה לדברים: "ממש לא", סיפרה למנחת הפודקאסט "Call Her Daddy", והבהירה: "אני חושבת שפשוט היה לו איזה רגע".

גם האחות הבכורה של המשפחה, ברנדי סיירוס, שהצטרפה לראיון השיבה מיד: "המשפחה לא נהרסה דבר ראשון, אנחנו במצב מצויין", התגוננה. אך למרות שעברו המון שנים מאז, טיש לא יכלה לעצור את עצמה מלעקוץ: "אני מנסה להיות פוליטיקלי קורקט פה, היה לו את "Achy Breaky" ושום דבר אחר לא עבד", התייחסה לקשיים שלו בקריירה המוזיקלית אחרי שהסינגל הראשון זכה להצלחה מסחררת אך אלו שבאו אחריו לא התרוממו יותר מידי.

האם המשיכה ושיתפה מה קרה בתהליך הליהוקים להאנה מונטנה: "הבאתי את מיילי לאודישן להאנה ואחרי שהיא קיבלה את התפקיד אחד מהמלהקים צחק עם הבמאי 'חבל שאנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו את האבא האמיתי שלה', ואז אני אמרתי להם שאולי הם יכולים".

"הייתה לו תוכנית אחרת באותו הזמן בטורונטו וכולנו היינו צריכים לנסוע הלוך חזור, זה היה מאוד קשה לילדים. מיילי כבר קיבלה את התפקיד של האנה בשלב הזה ולא ידעתי מה אני הולכת לעשות בתור אמא, חלק מהילדים שלי בטנסי ואני פה עם מיילי, לא יכולתי לעשות את זה, אבל אמרתי לעצמי שאני חייבת בשביל הילדים".

לאחר מכן היא החליטה לעודד את מי שהיה אז בעלה, בילי ריי, כדי שיקח את התפקיד: "אמרתי לו שהילדים אוהבים אותו ומאוד מעוניינים בזה, נכון שזה יהיה ירידה משמעותית בשכר אבל זה יכול לקרב את המשפחה שלנו יותר ונוכל להיות ביחד. זה לא היה קל לאף אחד, גרמנו לזה לעבוד אבל זאת הייתה הקרבה".

וואלה! סלבס הקריבה חלק מארוחת הצהריים שלה לחתול רחוב שהתנחל לה בבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully