וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה ג'יי לו תגיד? ליל המזמוזים של בריטני ספירס ובן אפלק

עודכן לאחרונה: 8.2.2024 / 10:59

כוכבת הפופ השערוייתית מגלה לאחרונה לא מעט סודות מעברה הסוער. אחרי שחשפה פרטים ממערכת היחסים שלה ושל ג'סטין טימברלייק, כעת היא מגלה על קשר מפתיע עם לא פחות מבן אפלק. מה היה שם? וואלה! סלבס אין סודות בחברה

בתקופה האחרונה זמרת הפופ בריטני ספירס עושה לא מעט סדר (או יותר נכון, בלאגן) בחייה, בעיקר בזכות יצאת הספר האוטוביוגרפי שלה שיצא בחודש אוקטובר האחרון וגילה סודות מעברה של הכוכבת השערוייתית.

אחרי שגילתה פרטים על האשפוזים השונים שעברה ועל היחסים עם משפחתה, היא חשפה גם סיפורים רבים על עברה הרומנטי ומערכות היחסים שניהלה, בעיקר עם הזמר ג'סטין טימברלייק, וכעת היא חושפת קשר רומנטי קצרצר נוסף עם לא אחר מאשר השחקן בן אפלק.

ספירס העלתה אתמול (רביעי) לחשבון האינסטגרם שלה תמונה ישנה שלה לצד אפלק ולצד כותבת השירים דיאן וורן וכתבה: "תמונה מגניבה שלי ושל בן אפלק עם דיקן וורן לפני כמה שנים. הוא שחקן כל כך מדהים", ואז הזכירה כבדרך אגב: "האם הזכרתי את זה שהתמזמזתי עם בן באותו ערב? אני בכנות שכחתי... לעזעזאל זה משוגע!". הכוכבת המשיכה למתוח את החבל עוד קצת וכתבה: "הלוואי שיכולתי לספר לכם את הסיפור שקרה לפני כן!!! אני סתם גוסיפ גירל". תני לנו עוד בריטני!!!

וואלה! סלבס גרועה בלשמור סודות בבטן. היא פשוט מלאה ביותר מדי פחמימות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully