וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא עוצרת: יובל מעתוק תפתח בהליכים מול הטוקביסטית המרושעת

עודכן לאחרונה: 20.3.2024 / 11:10

זוכת העונה האחרונה של "האח הגדול" נתקלה בתגובות של טוקביקסטית מגעילה במיוחד שאמרה דברים שקשה לחזור עליהם, על אחיה קובי, אך הכוכבת ממש לא התכוונה לעבור על כך בשתיקה וקפצה לביקור בתחנת המשטרה. וואלה! סלבס מי שמתעסק מתרסק

יובל מעתוק בתחנת המשטרה/אינסטגרם. צילום מסך
יובל מעתוק קובי מעתוק האח הגדול. אינסטגרם, צילום מסך
יובל וקובי אחרי שיצאה כזוכה מבית האח הגדול/צילום מסך, אינסטגרם

היה קשה שלא להתאהב באחיה התאום של זוכת האח הגדול יובל מעתוק, קובי, אחרי שהכרנו אותו עוד בימים של שידורי תוכנית הריאליטי. אך משום מה יש כאלה שאולי חסרה להם כמות נכבדת של קבלה, סובלנות ואמפתיה, וחושבים שהם יכולים להגיד דברים מגעילים על אנשים שנמצאים על הספקטרום האוטיסטי.

יש שיגידו שמדובר בתיאור דיי מדוייק של הטוקביקסטית המגעילה שכתבה הודעות קשות לזוכת האח, אך מעתוק לא הייתה מוכנה לסבול את הדיבור המלוכלך והגיעה לתחנת המשטרה בניסיון להגיש תלונה: "אז אני יוצאת עכשיו מהמשטרה כמו שהבטחתי לעצמי, להגיש תלונה על אותה בחורה", שיתפה הכוכבת בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה.

"באמת הלכתי עכשיו למשטרה והם אמרו שהם לא יכולים לטפל במקרה כזה ושצריך ללכת על הליך שהוא הליך אזרחי, אז מחר בבוקר אני כבר אפגש עם עורך דין ואנחנו נטפל בזה ואני אלך עד הסוף וכמה שצריך כי בינינו לא יכולים לחיות אנשים שמדברים ככה על כל בן אדם, אבל במיוחד על הילדים המיוחדים האלה ואני לא ארגע עד שלא יטפלו באותה בחורה אז אני אעדכן אתכם אחרי הפגישה עם העורך דין מה הלאה", הבטיחה.

יובל מעתוק מעדכנת/אינסטגרם צילום מסך

לאחר מכן, שיתפה מעתוק בתחושות שלה אחרי שהגיעה להתלונן בתחנת המשטרה: "אני ממש שמחה שהלכתי למשטרה ושאני באמת בהליך כזה, כי אני הייתי בניו יורק וקיבלתי טלפון מאמא שלי שבוכה, עכשיו ברור שיש כאלה שיגידו: 'יובל יש תגובות רעות ואת צריכה להתרגל לזה, אבל תקשיבו יש תגובות ויש תגובות".

"התורה שלי זה שאוטיסט זה לא קללה, ראיתם את זה גם באח הגדול ואני אמשיך את התורה הזאת , למען כל המשפחות שבאמת מגדלות מלאכים כאלה בבית וזה לא יהיה יותר. אף אמא, לא מגיע לה לבכות מתגובות כאלה ולאף אח זה לא מגיע, ובכללי לא לא מדברים ככה", חתמה את המסר החשוב.

וואלה! סלבס רודפת טוקבקיסטים רעים ממשתמשים פייקטיבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully