וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חבל שאח שלך לא מת": התגובה המחרידה שיובל מעתוק קיבלה

עודכן לאחרונה: 20.3.2024 / 11:10

אחד המסרים של זוכת העונה האחרונה של האח הגדול, יובל מעתוק, היה מה שאמור להיות ברור מאליו שאוטיסט זה לא קללה. כמו שהציבה את הגבול הזה בתוך בית האח, גם בניו יורק היא לא עברה על התגובות המגעילות בשתיקה. וואלה! סלבס לשון הרע לא מדבר אליי

עוקבת נגד אחיה של יובל מעתוק. אינסטגרם, צילום מסך
עוקבת נגד אחיה של יובל מעתוק/צילום מסך, אינסטגרם
עוקבת נגד אחיה של יובל מעתוק. אינסטגרם, צילום מסך
עוקבת נגד אחיה של יובל מעתוק/צילום מסך, אינסטגרם

מהרגע הראשון בו פגשנו את זוכת האח הגדול, יובל מעתוק, היא התגאתה באחיה קובי ומיד היה חשוב לה להבהיר את המסר החשוב איתו היא באה, מסר שאמור להיות אחד מערכי היסוד של כולנו אבל משום מה יש אנשים שעדיין לא קלטו שאוטיסט זה ממש לא קללה, בדיוק כמו העוקבת המגעילה שהחליטה להגיד דברים דוחים על אחיה של מעתוק, שבכלל נמצאת בימים אלה במשלחת הסברה למען מדינת ישראל בניו-יורק.

"חבל אח שלך לא מת", כתבה לה אותה עוקבת שעל מילותיה הנוראיות קשה לחזור והיא ממש לא עצרה שם: "בכל מקרה יש לו פיגור והוא מכוער בצורה קיצונית. היה גואל אותו מכל הכאב ולנו את תחושת הגועל הזאת כל פעם שאת מעלה לסטורי את הגוש כיעור הזה", אם עלה לכם קיא במהלך הקריאה אתם ממש לא היחידים.

זוכת האח הגדול פנתה כמובן למשטרה כדי לטפל בנושא והודיעה גם לגולשת עם הפה שצריך לעבור ניקוי עם סבון או משהו כי לא הפסיק לצאת ממנו לכלוך: "תפני מאמי, באיזו אשמה? למה אני הבאתי את המפגר הזה לעולם? זה אמא שלך אשמה. תגישי תלונה עליה", השיבה למעתוק.

עוקבת נגד אחיה של יובל מעתוק. אינסטגרם, צילום מסך
עוקבת נגד אחיה של יובל מעתוק/צילום מסך, אינסטגרם

"מהממת שלי, תודה רבה, הכל מצולם והעניין בטיפול. מאחלת לך בריאות הנפש, באמת", הגיבה כוכבת הריאליטי בקלאס אך כנראה יש אנשים שחייבים להגיד את המילה האחרונה ואולי בגלל זה העוקבת ענתה לה חזרה עם אותו פה ג'ורה, סליחה אין עוד דרך לתאר את זה: "בטיפול של שוויץ? רעיון טוב המתת חסד", השתיקה הייתה הרבה יותר יפה לה, חבל.

העוקבים האחרים הזדעזעו מהשיחה שהועלתה לסטורי בחשבון האינסטגרם של מעתוק ומיד שלחו לה חיזוקים: "רציתי להגיד לכם שאני אוהבת אתכם הכי בעולם, אני רואה את כל ההודעות שלכם ואת התגובות והשיתופים ובאמת תודה רבה. אנחנו לא ניתן מקום בחיים לשנאת חינם".

"אם יש אנשים שעדיין לא הבינו שאוטיסט זה לא קללה, אז אנחנו נמשיך, ונזכיר להם, ונעלה את המודעות לזה כי פשוט לא היו לי מילים ממה שראיתי שהיא כתבה על קובי", אמרה הכוכבת והיה אפשר לראות שהיא באמת מזועזעת מהשיחה שקיימה עם העוקבת שלשון הרע מאוד מדבר אלייה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
יובל מעתוק נגד העוקבת שקיללה את אחיה/אינסטגרם. צילום מסך

"לקחתי את זה מאוד קשה אבל אין, אין מקום לשנאת חינם. אין אין אין. אני אוהבת אתכם", חתמה מעתוק את הסרטון עם נשיקה ששלחה לצופים התומכים שחלקם גם דאגו להגיב חזרה לאותה העוקבת כיוון שבצילומי המסך המקוריים של השיחה שמה לא טושטש.

וואלה! סלבס קנתה פעם מברשת ומשחת שיניים לבן אחותה אחרי שהוא דיבר אליה מסריח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully