וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רולנד הרמות: החברה הותיקה של ביונסה מגיבה לדבריו של ג'יי זי

עודכן לאחרונה: 7.2.2024 / 17:30

אחרי הסצנה הזועמת של ג'יי זי השבוע על במת הגראמי, התעוררה קלי רולנד ויצאה בראיון להגנת הקולגות והחברים הותיקים: "לא יכולתי להיות יותר גאה". וואלה! סלבס סיי מי ניים

ביונסה וקלי רולנד, לאס וגאס נובמבר 2015. Kevin Mazur, GettyImages
בסטיז לנצח/GettyImages, Kevin Mazur
ג'יי זי. Kevin Winter, GettyImages
מאמי לא מאופק/GettyImages, Kevin Winter

למי שפספס, השבוע זכה ג'יי זי בפרס ד"ר דרה במהלך טקס הגראמי לשנת 2024, עלה לבמה מלווה בבתו בלו אייבי ועשה סוג של סצנת קניה-טיילור בטקס ה-VMA ב-2009, זוכרים? בנאום קבלת הפרס מתח ביקורת (די זועמת יש לציין) על האקדמיה, על כך שעם כל פרסי הגראמי שאשתו ביונסה קיבלה ושברה עימם שיאים, היא מעולם לא זכתה בפרס אלבום השנה ובעצם תהה לעצמו בקול - איך דבר כזה קורה?

"אני לא רוצה להביך את הגברת הצעירה הזו, אבל יש לה יותר גראמי מכולם ומעולם לא זכתה באלבום השנה. אז אפילו לפי המדדים שלכם זה לא עובד, תחשבו על זה", אמר הראפר בעוד קווין בי צופה בו ובבתם מהקהל, ספק מופתעת ספק מרוגשת.

מי שיצאה לתמיכתו לאחר שלל התגובות שהתקבלו בעקבות הנאום בטקס הנחשב, זו הקולגה קלי רולנד (42) שהגיבה להערותיו בראיון ל-Entertainment Tonight. "שון קרטר הוא אחד האנשים הכי גדולים שאני מכירה והמילים שלו מצלצלות לי כל כך חזק", אמרה רולנד בחיוך והוסיפה: "לא יכולתי להיות יותר גאה בו".

כזכור, הזמרת הייתה חלק מלהקת 'דסטניז צ'יילד' לצד ביונסה, כך שהשתיים ודאי שומרות לעצמן חסד נעורים, וכך גם המשיכה בהרמות לחברה הוותיקה שלה: "אני פשוט מאוד שמחה על הרבה דברים שהוא אמר. אני חושבת שהוא גרם להרבה אמנים להרגיש מאוד נראים ומאוד נשמעים בדקות האלה שהוא עלה לבמה".

עוד בוואלה!

מיילי סיירוס שכחה את התחתונים - וזה היה משגע

לכתבה המלאה

בין היתר קלי הודתה שהיא מתקשה להאמין שביונסה עדיין לא זכתה באלבום השנה בטקס הגראמי: "אני מרגישה שהיא סמל... וזו סיבה. היא מתחילה טרנדים, היא חדשנית, המחשבות שלה גדולות ומוארות והיא פשוט קופצת ועושה אותן. אני חושבת שהאלבומים שלה הם השתקפות של זה, וצריך לחגוג את זה באמת בצורה כזו". לקראת סוף הראיון הודתה בכך שהיא לא טוענת את כל האמירות הללו כי זו "אחותה", אלא כי זו האמת לאחר שראתה לא פעם את הדם, היזע והדמעות שהיא משקיעה בפרויקטים שלה ואת המחשבות, הלב והתשוקה שלה בהם.

וואלה! סלבס תמיד מרימה לחברות שלה. הבעיה שהן קצת כבדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully