וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתעלמות של טיילור מסלין דיון והפטמות של דוג'ה קאט: כל הג'וס מטקס הגראמי 2024

עודכן לאחרונה: 5.2.2024 / 10:58

טקסי פרסי הגראמי משך אליו את כל ההוז אנד הוז ולא יכלנו לתת לכם לפספס את הרגעים החשובים ב-א-מ-ת. למה טיילור סוויפט התעלמה מסלין דיון? מי הביאה מניפה כדי שתוכל לרכל בנחת ומה עובר על הפטמה של דוג'ה קאט? וואלה! סלבס גלאם

טיילור סוויפט וסלין דיון בטקס פרסי הגראמי 2024. Kevin Mazur, GettyImages
שכחה את החשוב מכל ברגע הזוהר שלה - טיילור סוויפט וסלין דיון בחיבוק שאחרי הפדיחה/GettyImages, Kevin Mazur

הלילה נערך טקס פרסי הגראמי 2024 באל איי הרחוקה וחוץ משבירת השיא של טיילור סוויפט ששוב הוכרזה לזוכה הגדולה של הערב, היו עוד שלל רגעים קסומים שוואלה! סלבס לרגע לא חשבה לתת לכם לפספס.

הסוויפטית המוערכת עלתה לבמה לקטוף את פרס אלבום השנה "Midnights", מה שלא היה צפוי בעליל הייתה התגובה שתקבל מצופי הטקס בעקבות "חוסר הכבוד" למי שהעניקה לה את הפרס, סלין דיון. מה באמת היה שם? טיילור חטפה את הגביע מידיה של אגדת המוזיקה שהופיעה די בהפתעה בטקס, על רקע המאבק שלה בתסמונת נדירה הפוגעת ביכולות המוטוריות, מבלי לתת איזו מילה חמה או להכיר בכך שאייקון כזו מעניקה לה את הפרס (בטח בתקופה רגישה זו). "היא התעלמה לחלוטין מסלין דיון, כמה חוסר כבוד שאפילו סלין נראתה המומה", כתב אחד הגולשים. אחרים לקחו את זה כמה צעדים קדימה וסברו שהרגע יהווה כתם על המורשת של סוויפט. בסופו של דבר, האיוונט נגמר בחיבוק קרוב-קרוב מאחורי הקלעים, שהשתיק את כל הפטפטנים.

מה שבטוח, דבר אחד טיי למדה - לדעת לייצר לשון הרע בחוכמה ועל זה אנחנו לגמריייי עפים. בטקס גלובוס הזהב האחרון התפתח שיח סביב הריכולים שלה ושל סלינה, בזמן שהרבה ניסו לקרוא את שפתיה ולנחש על מי ומה מדברת (אחממ קיילי ג'נר). הפעם הצטיידה באקססורי בעל דאבל מינינג - מניפה, שתסתיר את הפה בזמן שמדברת ותעשה קצת רוח בזמני סטרס.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
טיילור סוויפט ולנה דל ריי בטקס פרסי הגראמי 2024. Kevin Mazur, GettyImages
מומחית לענייני לשון הרע! טיילור סוויפט, המניפה ולנה דה ריי/GettyImages, Kevin Mazur

גם מיילי סיירוס נכחה וקטפה לראשונה פרס על הלהיט "Flowers", שנכתב על האקס השחקן ליאם המסוורת'. היא ככל הנראה ממשיכה לקנות לעצמה פרחים, אבל נראה שגם הבויפרנד שנכח לצידה רוכש לה כמה כאלה. נשיקה לוהטת עם בן זוגה המתופף מקס מורנדו בן ה-25 נרשמה לצד השולחן של מיילי והמשפוחה.

וואלה! סלבס לגמרי בעד שחרור פטמות אבל תמיד בטוב טעם. אם יש מישהי שלגמרי בעניין הפרי דה ניפל זו הראפרית דוג'ה קאט, שלא בוחלת באמצעים כל פעם מחדש כדי לגנוב את ההצגה. הגברת הגיעה לשטיח האדום בשמלת מחוך צמודה בצבע ניוד, כששתי הפטמות מבצבצות החוצה מבעד לסטרפלס. התגובות המזועזעות לא איחרו להגיע (אפשר להבין גם למה): "היא גורמת לי להרגיש לא בנוח - האנרגיה שלה כל כך מכבה", "זהו היא הלכה לנו. מה קרה לה? עצוב". וגם אלה שכבר הסיקו את המסקנה: "היא בתקופת הצומי שלה".

ג'יי זי אולי זכה בפרס אמש, אבל כל העיניים היו נשואות לבלו אייבי קרטר שהצטרפה אליו בעלייה לבמה לקבלתו. הבת הבכורה של קווין בי והראפר עלתה לבמה בשמלה שמנתית בעודה רק בת 12, כשהיא יודעת כבר לתת שואו, בטח אחרי שבילתה בסבב הופעות "רנסנס" של אימוש ביונסה. הפעם לא יכלנו שלא לשים לב כמה הילדה הזו גדלה, כשכבר מגיעה לגובהו של אבא ג'יי - אם לא יותר.

רגע מרגש אחר שהצליח לרגע לחמם אפילו לנו את הלב, היה המפגש של אופרה וסלין דיון שדווקא כן דאגה להקדיש לה את מלוא תשומת הלב (לעומת סוויפט). המנחה נתקלה בדיון ובנה מאחורי הקלעים ונראה שכל כך שמחה לראותה במפגש שכלל שילוב ידיים חזק, חיבוק והחלפת מילים מרימות. לאבלי ליידיז.

וואלה! סלבס לא הצליחה להגיע לטקס, היא לא מצאה בזמן את מניפת לשון הרע שלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully