וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איש של כבוד: אוסטין באטלר הגן על ונסה הדג'נס למרות הפרידה

עודכן לאחרונה: 7.2.2024 / 16:49

השחקנים ההוליוודים אוסטין באטלר ו-ונסה הדג'נס היו במערכת יחסים אחד עם השנייה במשך כמעט עשור, אך למרות שהם כבר לא, הכוכב עדיין דואג להגן על שמה הטוב והפרטיות של האקסית. וואלה! סלבס מיתולוגית

וונסה הדג'נס אוסטין באטלר. GettyImages. אינסטגרם, עיבוד תמונה
וונסה הדג'נס אוסטין באטלר/עיבוד תמונה, GettyImages. אינסטגרם

אחרי שמספר מעריצים ברשתות החברתיות חשבו שהשחקן ההוליוודי אוסטין באטלר לכלך על האקסית איתה היה בזוגיות למשך כמעט עשור, השחקנית ונסה הדג'נס אחרי שהתייחס אליה בתור: "שום דבר יותר מידידה מפעם", בראיון בו קידם את הסרט "אלביס" שם גילם את מלך הרוקנרול, אלביס פרסלי כמובן.

מזל שהוא קיבל את הבמה להבהיר את כוונותיו השבוע (ב'): "למדתי מזה שיעור", סיפר ל- Esquire והמשיך: "הרגשתי כאילו אני מכבד את הפרטיות שלה בזה שאני מביא דבים מעבר לזה כדי שלא לגרום לשיחת בירור אחר כך בין שנינו. יש לי המון אהבה כלפיה וזה לא היה ניסיון למחוק שום דבר שהיה בנינו", הודה השחקן המפוחד.

למרות שהפרידה וודאי הייתה לא פשוטה, נראה שהדג'נס התקדמה די מהר בהתחשב בזה שהיא כבר נשואה לשחקן הבייסבול קול טאקר אחרי שהשניים הספיקו לפני כן להיות בזוגיות כבר ארבע שנים. בחתונה שלהם, זוג האוהבים הזמינו לא יותר מ- 100 אנשים וערכו את הטקס במוזיאון Azulik City of Arts, שנמצא במרחק של 45 דקות נסיעה לתוך ג'ונגל.

וואלה! סלבס תכננה להתחתן בג'ונגל אבל בסוף טיגריס אכל את החתן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully