וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוקרתית: ונסה הדג'נס חושפת תמונות מהחתונה הסודית

עודכן לאחרונה: 7.12.2023 / 10:15

כוכבת "היי סקול מיוזיקל", השחקנית ונסה הדג'נס, ניסתה לשמור על החתונה שלה עם שחקן הבייסבול קול טאקר מחוץ לעין הציבור, אך בגלל הדלפה אחת, כל העולם גילה. עכשיו הפרטים החשובים ביותר נחשפים. וואלה! סלבס דוחפת אף

לפני שהספיקה לחשוף את החתונה בעצמה, התמונה של השחקנית ונסה הדג'נס בשמלה לבנה הפכה לויראלית והגולשים הצליחו להבין לבד את פירוש השמלה על רקע חוף הים, עשו אחד ועוד אחד מהיר והגיעו למסקנה המתבקשת שהיא ושחקן הבייסבול קול טאקר נישאו אחד לשנייה אחרי כמעט ארבע שנות זוגיות.

השניים התחתנו במקסיקו ועכשיו מתברר שהיו סה"כ בסביבות ה- 100 אורחים שכללו משפחה, חברים קרובים ולא יותר. בשיחה שערכה בעבר עם Vogue היא סיפרה שהיא כבר ידעה איך היא רוצה שהחתונה שלה תיראה: "אני רוצה להיות מוקפת בטבע ירוק והרבה עלים", וכך קרה. האירוע של השניים היה ממוקם במוזיאון Azulik City of Arts, שנמצא לא פחות מ- 45 דקות נסיעה לתוך ג'ונגל.

"ידעתי שזה המקום שלנו", אמרה אחרי שראתה את המקום בפעם הראשונה, "הרגשתי כאילו העבירו אותי לאיזו אוטופיה, לא חוויתי שום דבר כזה לפני כן, זה היה לא צפוי וקסום, פשוט הרגשתי כאילו אני מתאהבת".

השחקנית גם שיתפה את התגובה שלה כשראתה לראשונה את מי שדקות לאחר מכן הפך לבעלה, בכניסה לחופה: "לראות אחד את השנייה בחופה היה הרגע הכי מרגש שהיה לי בחיים. ממש התקפלתי שראיתי את קול, הייתי צריכה לקחת נשימה עמוקה כדי להצליח להמשיך ללכת בגלל שכמעט נפלתי לרצפה".

"זה באמת היה סוף השבוע הכי קסום שהיה לי בחיים, אני מלאת הוקרת תודה לכל האנשים שכיבדו את הבקשה שלי להרחיק את הטלפונים, כדי שנוכל לעשות את החתונה כמה שיותר פרטית ושלנו", אולי זאת הייתה קריצה למפיק ההוליוודי שחשף לעולם את האירוע: "מזל טוב ונסה וקול על החתונה היפיפייה שלכם בסוף השבוע האחרון! אני אוהב לראות אתכם כל כך שמחים", כתב על הפוסט שהעלה.

כזכור, גם לפני שהזוג הצעיר הכריזו על האירוסים שלהם, היו שמועות רבות עוד לפני שהספיקו להגיד את הדברים ממקור ראשון, אך לבסוף כמו תמיד, הם בישרו גם לעולם את החדשות המרגשות: "כן! אנחנו לא יכולים להיות מאושרים יותר!".

וואלה! סלבס מסרבת לשים מעטפה לאנשים עם חתונת יעד, לא שמישהו מזמין אותה לחתונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully