וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תפס את גרונו": ג'ייקוב אלורדי נחקר בחשד לתקיפה אלימה

עודכן לאחרונה: 7.2.2024 / 14:53

רגע של בקשה לשחזור הסצנה הויראלית מתוך סרטו "סולטברן", הפך במהרה לעימות אלים בין השחקן האוסטרלי האהוב למפיק רדיו מקומי. אנחנו לא בעד אלימות, אבל אולי קצת בצדק? וואלה! סלבס תניחו לו

השחקן האוסטרלי ג'ייקוב אלורדי. Phillip Faraone, GettyImages
וואלה, בקשה קצת מוגזמת/GettyImages, Phillip Faraone

הוא אחד השחקנים המדוברים של הרגע ולא פלא שעוכב לחקירה עקב הבקשה הכי חצופה שמישהו יכול בכלל לבקש. ג'ייקוב אלורדי מואשם בתקיפת מפיק הרדיו ג'ושוע פוקס, מחוץ לבית מלון בפרברי סידני, אוסטרליה.

כפי שדווח לראשונה על ידי ה"דיילי טלגרף" האוסטרלי, המפיק פנה לכוכב "אופוריה" בבקשה לקבל קצת ממי האמבט שלו עבור שדרנית הרדיו הפופולרית ג'קי או, כפעלול מתנה לכבוד יום הולדתה בתוכנית הרדיו. אתם בטח שואלים את עצמכם מה קשור מי אמבט? ובכן, הבקשה באה כרפרנס לסצנה הוויראלית מתוך סרט הלהיט "סולטברן" בכיכובו. בסרט נראית דמותו של השחקן בארי קיוגאן מלקקת ושותה מי אמבטיה ובה שאריות אינטימיות של תערובת מים וזרע של דמותו של אלורדי.

@fallontonight Jacob Elordi sniffs the "Jacob Elordi's Bathwater" candle ? #FallonTonight #TonightShow #JacobElordi #Saltburn ♬ original sound - FallonTonight

מפה לשם הבקשה נענתה בשלילה ולאחר שהשחקן האוסטרלי הבחין שכל הסיטואציה מצולמת הוא ביקש מפוקס להפסיק ולמחוק את הצילומים ומשם המצב התדרדר. על פי דיווחי ה'דיילי מייל' אלורדי התרגז לכאורה, דחף את השדרן לקיר ותפס את גרונו כששני חבריו מקיפים אותו, לאחר שזה התעלם לגמרי מבקשת המחיקה. לדבריו, בתחילה הוא אכן מחק את הקובץ, אבל כשאלורדי ביקש ממנו למחוק אותו גם מתיקיית הקבצים שנמחקו לאחרונה (לא רק יפה תואר, גם חכם) - פוקס סירב.

עוד בוואלה!

עדיין ביחד? ג'ייקוב אלורדי והחברה בקאמבק מפוקפק

לכתבה המלאה

"אני חושב שאם הייתי מוחק את הסרט הזה, אין שום הוכחה שהמפגש הזה קרה", אמר פוקס ושבר את שתיקתו על העימות האלים בתוכנית הרדיו בבוקר יום שני האחרון. מאז אושר כי נפתחה חקירה לאחר שצעיר בן 32 (פוקס) הותקף לכאורה על ידי בן 26 (אלורדי). התקרית כמובן גררה תגובות מעורבות ברשת, כאשר כמה מעריצים מיהרו להגנתו של השחקן האהוב, "הכי מהיר שצידדתי בסלב כלשהו אי פעם", ושלחו לכאורה איומי מוות לפוקס. בעוד שאחרים הודיעו שההאשמות הורידו להם מהחיבה לשחקן.

וואלה! סלבס עלולה להפוך להיות ממש לא נעימה אם מישהו נוגע לה בצ'יפס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully