וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיין ביחד? ג'ייקוב אלורדי והחברה בקאמבק מפוקפק

עודכן לאחרונה: 23.1.2024 / 16:32

כוכב 'אופוריה' והבלוגרית ההורסת אוליביה ג'ייד ג'יאנולי מתחזקים זוגיות צמודה ומעוררת קנאה כבר מזה שנתיים. לצד שמועות על פרידה נצפו השניים יוצאים מאותו הלוקיישן יחדיו. וואלה! סלבס ירוקה מקנאה

ג'ייקוב אלורדי ואוליביה ג'ייד ג'יאנולי. מסך אינסטגרם etalkctv - Getty/Steve Granitz, צילום מסך
טו הוט טו הנדל - נפרדתם או מה?/צילום מסך, מסך אינסטגרם etalkctv - Getty/Steve Granitz

ג'ייקוב אלורדי (26) כבר מזמן הפך להרב היותר מסתם שחקן. כוכב 'אופוריה' הצליח להיכנס ללבבות של אלפי נשים (וגברים) בזכות הלוק הבוסרי והמסוקס. בשנתיים האחרונות היה השחקן האוסטרלי בזוגיות צמודה ונעימה לעיניים עם הבלוגרית המצליחה אוליביה ג'ייד ג'יאנולי (24). השניים נצפו יחד בחודש דצמבר 2021, זמן קצר לאחר הפרידה העצובה מהדוגמנית קאיה גרבר.

השמועות מעבר לים מספרות כי אלורדי וג'ייד היפייפה נפרדו בפעם השנייה בתוך השנתיים הללו, אך לפי תמונות הפפראצי האחרונות זה לא ממש נראה ככה. בשבת האחרונה הגיעה אוליביה לתמוך בשחקן בזמן שהגיע להנחות את תוכנית הטלוויזיה "סאטרדיי נייט לייב". השניים נראו עוזבים יחד את הלוקיישן - היא בלוק זוהר כהרגלה מלווה במעיל פרווה אוברסייז והוא, ממתק מתמיד, במראה שיקי לא פחות פלאס כובע בייסבול ומסכת פנים שתאמה ליתר הלוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

למרות השמועות הרבות, מקורבים לשניים אישרו כי הזוג לא לגמרי נפרד, אך עדיין מקפידים להוריד פרופיל בכל הנוגע לרומן הממושך והשקט שלהם: "הם פשוט מאוד פרטיים".

וואלה! סלבס לא מתה על פרידות אבל כשמדובר בחטיף היא לגמרי בפנים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully