וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הפכפך ועצבני": הצד האפל של בראד פיט מאחורי הקלעים

עודכן לאחרונה: 7.2.2024 / 11:35

ספר הזכרונות החדש של הבמאי אדוארד זוויק חושף פרטים מעניינים על התנהגותו של השחקן הוותיק מאחורי הקלעים, ומגלה כי מדובר בלא פחות מדיווה אמיתית שלקח צעד אחד קדימה את הכניסה שלו לדמות, מה שהוביל לעימותים אלימים. וואלה! סלבס סופרייז סופרייז

בראד פיט. GettyImages
בראד פיט/GettyImages

אם תשאלו את השחקנית אנג'לינה ג'ולי, היא כנראה לא תהיה מופתעת מפרט המידע הבא, שנשחף בספרו החדש של הבמאי אדוארד זוויק לגבי השחקן הוותיק והמוערך בראד פיט. בספר הזכרונות שלו חושף הבמאי פרטים מעניינים מאחורי הקלעים של צילומי הסרט "רוחות של תשוקה", ומגלה כי העבודה עם פיט לא בדיוק הייתה פשוטה, בלשון המעטה.

בספר החדש של הבמאי שנקרא 'Hits, Flops, and Other Illusions: My Fortysomething Years in Hollywood', הוא מספר בין היתר על העבודה מול השחקן מאחורי הקלעים של הסרט המדובר, ועל כך שלא הכל הלך בקלות. זוויק כתב על פיט כי הוא "יכול להיות הפכפך כשהוא מתעצבן'" ושהוא "היה עצבני בכל פעם שהוא עומד לצלם סצנה שדרשה ממנו להפגין רגשות עמוקים".

עוד סיפר הבמאי כי הוא והשחקן נהגו להתווכח לא פעם על סצינות מסוימות, מה שנגרר לעיתים לעימותים קשים ואפילו אלימים שכללו צעקות, קללות וזריקת כיסאות: "אני לא יודע מי צעק ראשון, מי קילל, או מי זרק את הכיסא הראשון. אני אולי? אבל כשהבטנו למעלה, הצוות נעלם. וזו לא הייתה הפעם האחרונה שזה קרה".

אדוארד זוויק. Michael Kovac/Getty Images, אתר רשמי
אדוארד זוויק/אתר רשמי, Michael Kovac/Getty Images

מי שכאמור לא תהיה מופתעת כנראה מהתנהגותו של השחקן היא האקסית שלו, השחקנית אנג'לינה ג'ולי שיצאה עם השחקן קצת יותר מעשור בין השנים 2005 עד לגירושים שלהם בשנת 2016. במהלך תביעה משפטית המתנהלת בין השניים טענה ג'ולי כי השחקן התעלל רגשית ונפשית בה ובילדיה ואף תקף אותם פיזית במהלך תקרית שהתרחשה במטוסם הפרטי בשנת 2016.

על פי הטענות של השחקנית, הוא אחז בראש ובכתפיים שלה, ניער אותה ודחף אותה על הקיר של תא השירותים במהלך טיסה עם שאר בני המשפחה שגם נפגעו מהתנהגותו כשבנוסף לפי דבריה הוא שפך בירה ואפילו חנק את אחד מהילדים.

  • עוד באותו נושא:
  • בראד פיט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully