וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיר אלמליח: "לא תכננתי להיכנס להריון, זה פשוט קרה"

עודכן לאחרונה: 5.2.2024 / 13:14

הדוגמנית ההורסת שמצפה לבת ראשונה אחרי שני בנים, הגיעה לצילומים וסיפרה לוואלה! סלבס למה היא סיימה עם חתונות, איך היא גילתה על ההריון ואיך היא מתכננת לקרוא לתינוקת החדשה. קבלו אותה!

שיר אלמליח/מערכת וואלה!

בחודש דצמבר האחרון שיר אלמליח דיווחה שהיא ובן הזוג דותן שטרן מצפים לילד משותף ראשון. וואלה! סלבס, אישה שכבר לא מופתעת משום דבר, נשארה עם פה פעור ושפע שאלות. מזל שהדוגמנית ההורסת הגיעה הבוקר (ב') לסט הצילומים לקמפיין המייקאפ של מותג האיפור הבינלאומי IL MAKIAGE לקראת הוולנטיין.

אלמליח, שנמצאת בחודש החמישי להריונה, סיפרה שלא היה מדובר במעשה מתוכנן: "זה לא היה בתכניות. דותן ואני תכננו להיות שנה יחד ואז להתחיל לעבוד על זה, זה פשוט קרה. גיליתי שאני בהריון יום לפני יום ההולדת שלי. הסתובבנו עם הילדים בקניון, הלכתי לעשות בדיקת דם פרטית. אמרתי לדותן שיש הריון, אני חייבת לשבת. הרגשתי שאני עומדת להתעלף. התחלתי לחשוב איך אני עושה את זה, זה לא כמו שתכננתי. היה לנו ברור מההתחלה שאנחנו הולכים להישאר ביחד, טפו חמסה".

שיר אלמליח. שי פרנקו/צילום יח"צ IL MAKIAGE,
כמה היא יפה/שי פרנקו/צילום יח"צ IL MAKIAGE

הדוגמנית הייתה נשואה פעמיים בעבר ואם להאמין לה, אין גן אירועים באופק: "לא תהיה חתונה. לדעתי, סיימתי עם זה. אולי משהו קטן בעוד עשר שנים, לא בא לי ללבוש שוב שמלת כלה. זה לא מרגש אותי. דותן זורם איתי, לא אכפת לו שלא להתחתן".

אז האם היא מתרגשת לבת אחרי שני בנים ואיך היא מתכננת לקרוא לה? צפו בראיון המלא בראש הכתבה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully