וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה! שיר אלמליח מצפה לילד שלישי

עודכן לאחרונה: 20.12.2023 / 12:12

הדוגמנית ההורסת חשפה שהיא מצפה לילד שלישי מבן הזוג דותן שטרן, אחרי שמונה חודשים של זוגיות דביקה. לאלמליח שני ילדים אותם הביאה עם בעלה לשעבר, מייקל זנזורי. וואלה! סלבס זריזה

שיר אלמליח. שי פרנקו,
מזל טוב חמודים! שיר אלמליח ודותן שטרן/שי פרנקו

וואלה! סלבס שמעה בשבועות האחרונים על לא מעט כוכבות שמצפות לילד, אבל להריון הזה היא לגמרי לא ציפתה. שיר אלמליח ובן הזוג דותן שטרן חשפו היום (ד') שהם מצפים לילד משותף ראשון.

אלמליח ושטרן התחילו לצאת לפני כשמונה חודשים ועברו לגור יחד בקיץ האחרון. לאלמליח שני ילדים, רפאל בן השלוש וחצי וגבריאל בן השנתיים אותם הביאה לעולם עם בעלה השני, מייקל זנזורי.

הדוגמנית חשפה את ההריון השני שלה בשנת 2021, חודשים ספורים אחרי שהיא וזנזורי נפרדו. בפוסט שכתבה בחשבון האינסטגרם שלה, הסבירה למה הם בחרו בהורות משותפת: "החלטתי להביא לרפאלי שלי עוד אח מאותו האבא. נכון, מייקל ואני התגרשנו. אנחנו חברים, אנחנו מסתדרים והולכים אפילו לטיפול זוגי בשביל להיות ההורים המושלמים לרפאלי ובעזרת השם גם לאח/אחות שבדרך. החלטנו להביא ילד בהורות משותפת ממקום שלם שהוא רק שלנו. שתהיה לנו שבת מבורכת".

שיר אלמליח. שי פרנקו,
כה יפה/שי פרנקו

אלמליח וזנזורי נישאו באירוע מרגש בשנת 2019, אולם התגרשו כשנה וחצי לאחר מכן. אלמליח הייתה נשואה בעבר לשחקן הכדורגל אלרואי כהן, אולם השניים התגרשו בשנת 2016. על פי דיווחים שונים, השניים התגרשו לאחר שכהן התמכר להימורים ובזבז סכומי עתק.

וואלה! סלבס מצפה. לא לילד, לשליח של וולט שמאחר עם הפיצה שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully