וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפיות ונהנים: סלינה גומז ברגע אינטימי מחדר המיטות

עודכן לאחרונה: 5.2.2024 / 13:19

הזוגיות החדשה של הזמרת עם המפיק המוזיקלי היהודי סוחפת איתה שלל תגובות מעניינות. אחרי שקצת למדנו להכיר אותו, גומז משתפת ברגע אינטימי של בוקר בחדר המיטות. וואלה! סלבס שוטפת פנים

סלינה גומז ובני בלנקו. מסך אינסטגרם selenagomez, צילום מסך
אין כמו החודשים הראשונים/צילום מסך, מסך אינסטגרם selenagomez

אם יש משהו אחד שוואלה! סלבס יודעת, זה שאין מראה מלבלב יותר מלהתעורר ולראות את אהוב ליבך מזיל ריר על הכר. מי שיודעת את זה הכי טוב זו סלינה גומז שהחליטה להתחיל להעלות לחשבון האינסטוש רגעים אינטימיים מחיי הזוגיות הטריה עם המפיק המוזיקלי היהודי בני בלנקו (35).

בסטורי האחרון חלקה מבט אינטימי מחדר המיטות, שכלל תמונת מצב של עצמה מכורבלת במיטה מתחת לשמיכת פרווה מלאכותית לבנה. התמונה אמנם לא כללה תמונה של בלנקו עצמו, אך היא בהחלט רמזה באופן גס על נוכחותו לצידה, על ידי כיתוב "בוקר איתך" באנגלית על גבי הסטורי פלאס תיוג מחייב של המפיק.

סלינה גומז מתכרבלת במיטה עם בני בלנקו. מסך אינסטגרם selenagomez, צילום מסך
כפיות ונהניםםםם/צילום מסך, מסך אינסטגרם selenagomez

עוד בוואלה!

בשטיח האדום: סלינה גומז הציגה את הבוייפרנד החדש לסטיב מרטין

לכתבה המלאה

הזמרת בת ה-31, אישרה את מערכת היחסים הרומנטית בחודש דצמבר האחרון לאחר שורה של תגובות אינסטגרם בולטות, בתוספת מספר תמונות של השניים מתנשקים ומבלים יחדיו ברחבי ניו יורק. בהמשך זה כבר הגיע לרמה של תמונה של השניים מכורבלים ועוד דברים זוגיים ודביקים שדורשים תיעוד ברשתות החברתיות. כזכור, בלנקו הוא אחד מחבריו הטובים של ג'סטין ביבר, האקס המיתולוגי של גומז עד שנת 2018.

רגע לפני חשיפת הבויפרנד, גומז שיתפה בראיון למגזין 'ווג' מקסיקו שהיא מחפשת מערכת יחסים שתאפשר לה לתרגל כבוד עצמי וגם לטפח תקשורת פתוחה בין שני בני הזוג. "קשה מאוד למצוא מישהו שיכול להקשיב לך ודואג לך, אבל אני יודעת שכשזה יקרה זה יהיה נהדר ואת תרצי שזה יהיה משהו בריא", ציינה סלינה.

וואלה! סלבס מתה על בקרים שכוללים כפיות, בתוך קערת הקורנפלקס שלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully