וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשטיח האדום: סלינה גומז הציגה את הבוייפרנד החדש לסטיב מרטין

עודכן לאחרונה: 22.1.2024 / 14:31

הזמרת וכוכבת "רק רוצחים בבניין" סלינה גומז, ניצלה את ההזדמנות על השטיח האדם כדי להציג את בן הזוג החדש שלה, המפיק המוזיקלי בני בלנקו, לקולגה האהוב, השחקן סטיב מרטין. וואלה! סלבס רושם ראשוני

אחד הרגעים המפחידים בתחילת כל מערכת יחסים היא הרגע בו יפגשו החברים הקרובים או חלילה את הקולגות והעולמות הנפרדים יפגשו ברגע של רושם ראשוני שפוגש שיפוטיות וניסיון להגן מטעות, לפחות במקרה של וואלה! סלבס.

גם הזוג עליו גילינו יחסית לא מזמן, הזמרת והשחקנית סלינה גומז והבוייפרנד החדש, המפיק המוזיקלי המצליח בני בלנקו. למרות העקיצות על המראה שלו גומז הגנה עליו לא פעם בחירוף נפש והשניים ממשיכים להשוויץ בזוגיות שלהם כל פעם גם בלי שאף אחד ביקש. הפעם זה היה תורו של הקולגה שלה מ"רק רוצחים בבניין", סטיב מרטין, לפגוש את הבחור הנבחר.

החבורה נפגשה במהלך טקס האמי האחרון והמפיק המוזיקלי חלק לחיצת יד עם השחקן האייקוני אחרי שהזמרת הובילה את בלנקו לשם כאילו הוא הבן שלה, בכל זאת הוא לבש חלוק, אפשר להבין. בנוסף למפגש, הם גם היו רשומים יחד בסידורי הישיבה: "כולם הסדרו נהדר אחד עם השני", סיפר עד ראייה ל- TMZ.

גומז ובלנקו השיקו את הזוגיות שלהם בתחילת החודש שעבר ועם הגילוי הגיעו כאמור הביקורות הקשות נגד המראה או ההתנהגות של המפיק המוזיקלי, אך כמו תמיד הזמרת לא עצרה את עצמה מלהשיב לכל המציקים במקום להתעלם: "אני יודעת מה טוב בשבילי ועל מה אני מוכנה להילחם עד שאקבל את מה שמגיע לי".

וואלה! סלבס לא אוהב להגן על גברים כי הם תמיד מאכזבים בסוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully