וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרושה פונדקאית? קורטני קרדשיאן מתכננת ילד נוסף

עודכן לאחרונה: 1.2.2024 / 16:08

אם סופרים את כולם ביחד, קורט וטראוויס מגדלים כבר שישה ילדים. אך נראה שהמספר הוא רק נתון יבש על הלוח, כי נראה שהילודה בבית משפחת קרדשיאן לא תעצור ומכוונת לתהליך פונדקאות. וואלה! סלבס פרו ורבו

בתחילת חודש נובמבר האחרון האחות הבכורה לבית משפחת קרדשיאן הביאה לעולם את רוקי, בנה הרביעי, והילד הראשון המשותף עם מתופף להקת 'בלינק-182' בעלה טראוויס בארקר. נכון, לא עבר הרבה זמן אך השניים כבר שוקלים להמשיך ולהרחיב כבר בשנה הבאה ואף שוחחו על שימוש בפונדקאית לאחר שעברה הריון "קשה", על פי מקורבים.

כזכור, כוכבת הריאליטי בת ה-44 הובהלה לבית החולים לניתוח עוברי דחוף כדי להציל את חיי בנם שטרם נולד וכך הגיח לאוויר העולם. בזמנו שיתפה קורט שהיא לא ממש מוכנה לתחושת הפחד שהיא חשה, במיוחד לאחר ההריונות והלידות הקלות שעברה בעבר עם שלושת ילדיה הראשונים יחד עם סקוט דיסיק - מייסון, פנלופה וריין.

בשיחה בלעדית ל'דיילי מייל' סיפר מקורב לזוג כי "לקורטני היה הריון קשה עם רוקי. היא וטראוויס מברכים על כך שזה הסתדר כפי שזה הסתדר". כעת נראה שכשכולם בריאים ורגועים, המצב גרם לשניים לרצות להביא עוד ילדים יחדיו. "ההריון הזה איתגר את האהבה שלהם זה לזה בצורה כזו שהיא אפילו יותר טובה ממה שהייתה - היא גורמת לאנשים להקיא עם כל הלאבי דאבי שהם חולקים אחד לשנייה", שיתף המקורב והמשיך: "הם דיברו על לנסות לעבוד על ילד נוסף, אבל הפעם הם כנראה יעברו לפונדקאות" - בדומה לסיסטרס קימי וקלואי שכבר התנסו בתהליך שצלח עבורן.

עוד בוואלה!

"אני לא יודעת מה קורה, ניסיתי הכל": קים קרדשיאן בעדכון כואב

לכתבה המלאה
קורטני קרדשיאן. GettyImages
לא תעצרו בשישה?/GettyImages

קורטני וטרוויס אישרו את חדשות ההיריון שלהם בחודש יוני 2023, קצת יותר משנה לאחר שקורט משכה את הבלמים במסע ההפריה החוץ-גופית שלה - מה שהכניס אותה לשורה של בעיות בריאותיות, כולל דיכאון.

במהלך פרק משנת 2022 של תוכנית הריאליטי הפופולרית של המשפחה משפחתה, דיברה קורטני בגילוי לב על החוויה ה'איומה' של טיפולי הפוריות: "זה הכניס אותי לגיל המעבר, ממש לגיל המעבר. אני חושבת שבגלל שאני כל כך נקיה וזהירה לגבי מה שאני מכניסה לגוף שלי, זה בדיוק כמו לקבל תגובה הפוכה לחלוטין ולעבוד כאמצעי מניעה במקום לעזור לנו", סיפרה. כך או כך אנחנו תמיד בעד הרחבת המשפחה המעניינת ביותר על המסכים שלנו. כי למה לא?

לוואלה! סלבס אין בעיה לשמש כפונדקאית, השאלה היא האם תצטרך להפסיק עם הסוכר?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully