וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע, מה?! מיכל אנסקי ליקקה עלה והטריפה את הרשת

עודכן לאחרונה: 31.1.2024 / 12:38

שופטת הריאלטי ואשת התקשורת והאוכל העלתה לעמוד האינסטגרם שלה סרטון בו ליקקה את טיפות הגשם שנפלו על העלה בחצרה והצליחה לעורר לא מעט עניין ברשת. וואלה! סלבס מחבקת עצים

מיכל אנסקי. אינסטגרם, צילום מסך
מיכל אנסקי/צילום מסך, אינסטגרם

מזג האוויר הסוער והגשמים הרבים שירדו בימים האחרונים הביאו איתם לא מעט שלוליות והצפות, אבל גם את ריח הגשם האהוב על הרבה אנשים, במיוחד כשהוא יורד על הצמחייה שמסביב. בין אלו שפחות מתחברים לריח החורף לאלו שדווקא אוהבים אותו, יש מי שלקחה את העניין צעד אחד קדימה, וניצלה את ההזדמנות להנות מהטיפות שירדו מהשמיים ואפילו הצליחה להטריף את הרשת.

שופטת הרילאטי ואשת התקשורת והקולינריה מיכל אנסקי העלתה אתמול (שלישי) לעמוד האינסטגרם שלה סרטון, שאם לומר בעדינות, קרינג'י למדי, בו היא צילמה את עצמה מלקקת טיפות של גשם שנחתו על העלים בגינה לצד הכיתוב: "גם טיפות גשם אפשר ללקט". העוקבים של אנסקי נותרו חלוקים בעדתם לגבי המעשה הלא שגרתי, והתגובות המבולבלות היו בהתאם.

"פתאום את מגלה שזה סירפד. הופ! חבלה!", הגיבה אחת העוקבות תגובה משעשעת למדי ואחרת הוסיפה: "מה קורה לך אחות? היום יש תמי 4, מי עדן ואפילו ברז". עוקבים אחרים שקצת יותר נגעלו מהעניין תהו לגבי מי שהעלה הזה פגש לפני: "שתן חתולים", כתב אחד העוקבים ואחרת הוסיפה: "החתולות חשבו על זה עוד לפנייך". עוקבים נוספים השתעשעו במחשבה על מה עובר על אנסקי שהוביל אותה למעשה הזה: "אני רוצה ממה שהיא לקחה" הגיבה אחת מהם ואחר הוסיף: "כל אחד והטריפ שלו".

אנסקי התעלמה ממרבית התגובות, אבל החליטה כן להגיב לעוקב אחד שכתב: "ואז מקבלים מחלות שלא ברור מאיפה. שמרי על עצמך מצרות", לו היא ענתה: "אצלי זה בדיוק ההפך, מקבלת ריפוי". התגובה שלה הצטרפה ללא מעט תגובות אחרות שדווקא התלהבו מהמעשה, בדומה לאחת שהגיבה: "הכי כיף להתחבר לטבע למים טבעיים ונקיים. מקור הבריאה".

ואם תהיתם אם המקרה הזה מזכיר לכם סיפור אחר הקשור במשקעים שעלה לכותרות לאחרונה, נזכיר כי גם השחקנית ההוליוודית ריס ווית'רספון הצליחה להסעיר את הרשת אחרי שהציגה את "המתכון" שלה לשוקוצ'ינו, באמצעות ערימות השלג שנחתו לה בחצר. גם במקרה שלה, אגב, הגולשים נותרו חלוקים בדעתם האם המעשה מגעיל למדי או לגיטימי לחלוטין.

וואלה! סלבס ליקקה פעם עלה בהודו ומאז היא משוכנעת שהיא בעצם דולפין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully