וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוחה במיוחד: הגולשים נגעלים מה"מתכון" של ריס ווית'רספון

עודכן לאחרונה: 21.1.2024 / 16:03

השחקנית והמפיקה העלתה סרטון טיקטוק תמים בו הציגה את ה"מתכון" שלה לשוקוצ'ינו קר, אבל מרכיב אחד שהשתמשה בו הצליח להגעיל את העוקבים: "זה מלא בחיידקים! את יכולה לחלות מזה". וואלה! סלבס שקית הקאה

ריס ווית'רספון. gettyimages, GettyImages
אולי זה לא היה רעיון מבריק במיוחד/GettyImages, gettyimages

השחקנית והמפיקה ריס ווית'רספון החליטה לנצל את מזג האוויר הקר ואת כמויות השלג העצומות שירדו באזור מגוריה, ופירסמה את המתכון המיוחד שלה למשקה שוקוצ'ינו קר. הסרטון התמים גרר שלל תגובות נגעלות שגרמו לכוכבת ליצור סדרת סרטוני המשך בנושא מעורר המחלוקת.

במהלך הסרטון הראשון ווית'רספון שפירסמה הכוכבת היא "הדריכה" את העוקבים איך להכין את הקינוח המיוחד, כשהמרכיב העיקרי בו היה שלג שאותו גרפה ישירות לספלים שלה מרכב עליו נחת השלג הקפוא: "קיבלנו המון שלג במהלך הימים האחרונים. החלטנו להכין מתכון", סיפרה השחקנית בסרטון ולאחר מכן הוסיפה לכוסות סירופ קרמל מלוח, סירופ שוקולד ובירה.

הסרטון התמים למדי זכה כאמור לשלל תגובות של עוקבים שנגעלו מהשימוש בשלג וטענו כי מדובר ב"קרקע פורייה של חיידקים": "היא פשוט אוכלת רפש מזוהם" הגיב אחד העוקבים ועוקבת נוספת הגיבה: "זה נראה מאוד לא נקי. ציפור הייתה יכולה לעשות קקי בערימת השלג הזו". בתגובה נוספת נכתב: "אין לה מושג כמה חיידקים היא אוכלת עכשיו".

@reesewitherspoon

Snow days were made for Chococinnos ❄️☕️

♬ Let's go - Official Sound Studio

השחקנית קראה את התגובות המזועזעות והמשיכה להגיב עליהם בסרטונים נוספים שפרסמה. לאחר שהתבקשה לשים את השלג בכוס שקופה ולצלם, ווית'רספון נענתה לאתגר, הכניסה שלג לספל שקוף, המיסה אותו במיקרוגל ולאחר מכן הציגה לראווה את המים הצלולים כביכול שקיבלה. בסרטון נוסף אמרה הכוכבת: "זה קצת בקטגוריה של 'חיים רק פעם אחת' יורד פה שלג אולי פעם בשנה. כמו כן, זה היה ממש טעים!".

וואלה! סלבס לא באמת יכולה לבקר בחירות קולינריות של אחרים. היא ניזונה כבר שבוע מאוכל שנשאר לה במקרר מליל הסדר האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully