וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא חילקה לתשלומים: נשארנו בשוק מהמחיר שקיילי ג'נר שילמה על הסוויטה שלה

עודכן לאחרונה: 31.1.2024 / 10:28

השהייה השבוע של קיילי ובתה סטורמי בצרפת כללה לינה מפוארת (יש שיגידו מדי) בסוויטה משגעת עם נוף לים התיכון. והמחיר? יאבאלההה. וואלה! סלבס אם אין לחם תאכלו עוגות

קיילי ג'נר במלון נגרסקו צרפת. מסך אינסטגרם kyliejenner, צילום מסך
נוף לים התיכון - רואה אותנו משם??/צילום מסך, מסך אינסטגרם kyliejenner

הוצאות לינה הן חלק משמעותי ברגע שמקבלים החלטה להרים את עצמך מהכיסא במשרד ולעוף לך לחופשה נחוצה. גם קיילי ג'נר יודעת את זה, רק שבמקרה שלה היא לא חוסכת על עצמה בדירת Airbnb והולכת על הטופ שבטופ.

השבוע הגיעה המאמא הצעירה עם בתה סטורמי בפעם השנייה לתצוגת אופנה של המותג הצרפתח ז'קמוס, כחלק משבוע האופנה בפריז. השתיים כמובן בתיאום מתמשך מושלם בלוקים אדומים בוהקים, כשבסופו של יום חזרו לחדרן במלון 'נגרסקו' היוקרתי במיוחד (חמישה כוכבים, באמת יש צורך לציין את זה?)

סטורמי (הבת של קיילי ג'נר) במלון נגרסקו צרפת. מסך אינסטגרם kyliejenner, צילום מסך
ברור שיהיו ידיות זהב/צילום מסך, מסך אינסטגרם kyliejenner

עוד בוואלה!

מיני-מי: קיילי ג'נר וסטורמי עושות את פריז

לכתבה המלאה

גנ'ר לא חסכה בהוצאות בשהייה שלה בניס, צרפת ולפי חשיפה בלעדית באתר page six, כוכבת משפחת קרדשיאן ואשת העסקים נכנסה ישירות לסוויטת מארי אנטואנט של המלון - סוויטה המתומחרת בכ-4,000 דולרים ללילה אחד בלבד.

כמו בכל מלון, בעונת השיא של העיר בקיץ, התעריפים עולים בקטע דרסטי ועם זאת הסוויטה המפנקת זמינה אך ורק על פי בירור והזמנה אישית. כאמור, קיילי בת ה-26 הביאה עימה את סטורמי בת ה-5 ופינקה אותה בלינה בשטח של 861 מ"ר, כולל נוף קסום לים התיכון, מרפסת, חדר רחצה סטייל ספא מפואר ועוד פסיליטיז שאנחנו רק יכולים להמשיך לפנטז עליהם.

נראה שהגיחה לצרפת הייתה טיול של גירלס אונלי, שכן השחקן ובן זוגה טימות'י שאלאמה לא נראה באופק. ג'נר כמובן ניצלה את כל הפאר הצרפתי וסיפקה לעוקביה הצצה מחדר המלון, בין היתר תמונות שלה מתפעלת מהנוף בחדר השינה שכולל מיטת אפיריון מלכותית בהשראת מלכת צרפת המנוחה, מארי אנטואנט, ועד הממרחים של אורחת הבוקר המפוארת בסלון.

וואלה! סלבס לוקחת חופשות ברמלה, אין כמו האווירה של פריקסה בשוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully