וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיני-מי: קיילי ג'נר וסטורמי עושות את פריז

עודכן לאחרונה: 25.1.2024 / 13:40

שתי דמויות מרכזיות גנבו את ההצגה אתמול בכניסה לתצוגת אופנה בפריז - קיילי וסטורמי הקטנה, אם ובתה בשיא של השיא שלהן, עושות שכפול בגרסת מיני-מי מתוקה ביותר. וואלה! סלבס מוקסמת

קיילי ג'נר וסטורמי. Jacopo Raule, GettyImages
קיילי ג'נר וסטורמי/GettyImages, Jacopo Raule

אם נלך אחורה כמה שנים, הזכרון הראשון של רובנו לצד אימא ככל הנראה לא יהיה באחד משבועות האופנה הגדולים בעולם. סיפור אחר הוא אצל סטורמי בת ה-5, בתם הבכורה של קיילי ג'נר והראפר טראוויס סקוט שהגיעה אמש לתצוגת הוט הקוטור של 'ולנטינו' בשבוע האופנה פריז.

אשת העסקים המיליארדרית והמיני-מי הגיעו בטוטאל לוק תואם שכלל נוצות שחורות וברגע אחד הצליחו לסובב עשרות ראשים של הנוכחים במקום. קיילי מצידה בשמלת מקסי בגזרת סטרפלס ועליה שכמייה סקסית, וסטורמי בהמשך להוט מאמא במעיל גלימה שחור ונעלי בובה תואמות. כל הטוב הזה בתוספת זוג משקפי שמש דרמטיים לכל אחת והן סגרו את הופעה הכי טובה אבר של אם ובת בשבוע האופנה.

סטורמי זכתה לפגוש את האושיות הגדולות שהגיעו לספוג קצת אופנת קוטור משובחת, ביניהם קלי רתרפורד הידועה בתור לילי ואן דר וודסון מ"אחת שיודעת", ג'ניפר לופז וכמובן סבתוש קריס לצד הבויפרנד קורי גמבל.

בראיון למגזין Interview ג'נר סיפרה שסטורמי הילדה הקטנה שלה כבר אוהבת להתנסות באיפור וכשנשאלה מה היא אומרת לה שאמא עושה בעבודה ענתה קיילי: "אמא מתאפרת" והוסיפה: "סטורי שיחה עם האיפור שלי אתמול, היא לצבוע את השפתיים באדום מדי פעם".

וואלה! סלבס מתה על נוצות, במיוחד אם הן בשביל לעשות נעימי בגב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully